magiska vecka 13
Oktoberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    magiska vecka 13

    Nu har jag klarat mig fram till den magiska gränsen, 12+0 idag. Nu skulle det vara skönt att få ett ultraljud för att veta säkert om barnet också har klarat sig. Får snällt vänta till den 9:e april då jag ska på rul. Ser verkligen inte fram mot glykosbelastningen på fredag, hhuuuuu...
  2. 1
    magiska vecka 13 Nu har jag klarat mig fram till den magiska gränsen, 12+0 idag. Nu skulle det vara skönt att få ett ultraljud för att veta säkert om barnet också har klarat sig. Får snällt vänta till den 9:e april då jag ska på rul. Ser verkligen inte fram mot glykosbelastningen på fredag, hhuuuuu...
  3. Medlem sedan
    Dec 2013
    #2
    Härligt EmmiLu! Idag är det min tur att uppnå magiska 12+0, ska fira lite ikväll! Försöker att inte oroa mig så mycket från och med ida, att jag fortfarande är illamående borde ju vara ett tecken på att den lilla fortfarande utvecklas tänker jag. Ny "krämpa" för mig är att min livmoder är väldigt svullen och gör lite ont. Känner jag precis nere vid blygdbenet kan jag känna att det är något som börjar precis där och som gör ont om man trycker på den. Hoppas att det bara är växtvärk!

    Hur har det gått med glukosbelastningen förresten EmmiLu?
  4. 2
    Härligt EmmiLu! Idag är det min tur att uppnå magiska 12+0, ska fira lite ikväll! Försöker att inte oroa mig så mycket från och med ida, att jag fortfarande är illamående borde ju vara ett tecken på att den lilla fortfarande utvecklas tänker jag. Ny "krämpa" för mig är att min livmoder är väldigt svullen och gör lite ont. Känner jag precis nere vid blygdbenet kan jag känna att det är något som börjar precis där och som gör ont om man trycker på den. Hoppas att det bara är växtvärk!

    Hur har det gått med glukosbelastningen förresten EmmiLu?
  5. Medlem sedan
    Oct 2010
    #3

    magiska vecka 13

    Gb gick bara bra. Jobbigt att inte få äta frukost och sitta där i 2 timmar men det blev godkänt. Det var en annan gravid där som också skulle göra det men hon hade glömt att fasta så hon får komma tillbaka på måndag. Typiskt när man har tagit ledigt från jobbet och allt. Men jag har gjort den så nu hoppas jag att jag slipper något mer. Nu är det bara att se fram mot ul 9 april. Kommer ni att kolla könet?
  6. 3
    magiska vecka 13 Gb gick bara bra. Jobbigt att inte få äta frukost och sitta där i 2 timmar men det blev godkänt. Det var en annan gravid där som också skulle göra det men hon hade glömt att fasta så hon får komma tillbaka på måndag. Typiskt när man har tagit ledigt från jobbet och allt. Men jag har gjort den så nu hoppas jag att jag slipper något mer. Nu är det bara att se fram mot ul 9 april. Kommer ni att kolla könet?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar