Ensamförälder till ca 5 och 7 år sökes
Hitta nya vänner
  1. Anonym
    #1

    Ensamförälder till ca 5 och 7 år sökes

    Söker någon mamma eller pappa som har barn i samma ålder att hitta på roliga saker tillsammans med. Känner att många gånger på lov och annat försvinner alla med sina familjer och det skulle vara roligt att kunna hitta på något med någon annan och inte alltid vara själv. Bor i Dalarna så du får gärna också bo här.
  2. 1
    Ensamförälder till ca 5 och 7 år sökes Söker någon mamma eller pappa som har barn i samma ålder att hitta på roliga saker tillsammans med. Känner att många gånger på lov och annat försvinner alla med sina familjer och det skulle vara roligt att kunna hitta på något med någon annan och inte alltid vara själv. Bor i Dalarna så du får gärna också bo här.
  3. Medlem sedan
    Mar 2014
    #2
    Hej

    Jag är ensamstående till tre tjejer på 8-6 och 4 år. Känner inte en enda ensamstående, så jag vill jätte gärna komma i kontakt med fler i samma sitts.
  4. 2
    Hej

    Jag är ensamstående till tre tjejer på 8-6 och 4 år. Känner inte en enda ensamstående, så jag vill jätte gärna komma i kontakt med fler i samma sitts.
  5. Anonym
    #3
    Var bor du? Jag har 2 killar
  6. 3
    Var bor du? Jag har 2 killar
  7. Medlem sedan
    Mar 2014
    #4
    Jag bor i Västerås, men är ofta i Stockholm. Du då? Låt mig gissa!! Förmodligen Skåne ha ha
  8. 4
    Jag bor i Västerås, men är ofta i Stockholm. Du då? Låt mig gissa!! Förmodligen Skåne ha ha
  9. Medlem sedan
    Mar 2014
    #5
    Nu såg jag var du bodde, kanske ska ta och läsa lite saktare nästa gång så jag hinner se vad det står var i Dalarna bor du? Närmsta större ställe
  10. 5
    Nu såg jag var du bodde, kanske ska ta och läsa lite saktare nästa gång så jag hinner se vad det står var i Dalarna bor du? Närmsta större ställe
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar