någon som fött?
Aprilbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    någon som fött?

    Håller till i marsgruppen men tänkte bara kolla om de är några aprilbebisar som kommit tidigt? Har tjuvkikat lite hos er eftersom jag hade bf så sent så kunde de lika gärna blivit en aprilbebis men hon kom den 28/3 en dag efter bf.
  2. 1
    någon som fött? Håller till i marsgruppen men tänkte bara kolla om de är några aprilbebisar som kommit tidigt? Har tjuvkikat lite hos er eftersom jag hade bf så sent så kunde de lika gärna blivit en aprilbebis men hon kom den 28/3 en dag efter bf.
  3. Medlem sedan
    Jul 2002
    #2
    Grattis!
    Ingen bebis här....
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx
    Mamma till tre pojkar födda -03 och -05 och -14. BF 18/2
  4. 2
    Grattis!
    Ingen bebis här....
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Grattis till lilla flickan! Skönt att det blev i mars för er.

    Nej, här är det lugnt för vår del. Har inte BF förrän om två veckor så det är ju inte så konstigt heller. men jag hoppas ju att bebisen skall behaga komma ut någon vecka tidigare eller så som senaste lillkillen gjorde. 38+6 blev det då och det kändes helt perfekt!
  6. 3
    Grattis till lilla flickan! Skönt att det blev i mars för er.

    Nej, här är det lugnt för vår del. Har inte BF förrän om två veckor så det är ju inte så konstigt heller. men jag hoppas ju att bebisen skall behaga komma ut någon vecka tidigare eller så som senaste lillkillen gjorde. 38+6 blev det då och det kändes helt perfekt!
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Grattis till din lilla vädur! :-)
    (fyller själv 26/3, tycker det är utmärkt hihi)
  8. 4
    Grattis till din lilla vädur! :-)
    (fyller själv 26/3, tycker det är utmärkt hihi)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar