Snurrig bebis
Aprilbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jul 2007
    #1

    Snurrig bebis

    Har en bebis som legat med huvudet neråt i mååånga veckor men som blev sugen på att testa sätesläge nu inför senaste BMbesöket. Jag kände det egentligen jättetydligt och det var det första jag sa till BM att hon skulle kolla hur hen låg. Och jodå. Så vi har en tid för vändning imorgon. MEN... Jag tror baske mig att den lille har vänt tillbaka igen. Skall in och kolla vid lunch så nu vill jag att ni håller alla tummar för mig. Det vore ju ap-skönt att slippa vändningen. Gjorde en med tvåan och tyckte kanske inte att det var tidernas upplevelse precis.

    Hur ligger era? Still? Åt rätt håll?
    ♥ Nils -08 ♥ Ture -10 ♥ Petter -11 ♥
  2. 1
    Snurrig bebis Har en bebis som legat med huvudet neråt i mååånga veckor men som blev sugen på att testa sätesläge nu inför senaste BMbesöket. Jag kände det egentligen jättetydligt och det var det första jag sa till BM att hon skulle kolla hur hen låg. Och jodå. Så vi har en tid för vändning imorgon. MEN... Jag tror baske mig att den lille har vänt tillbaka igen. Skall in och kolla vid lunch så nu vill jag att ni håller alla tummar för mig. Det vore ju ap-skönt att slippa vändningen. Gjorde en med tvåan och tyckte kanske inte att det var tidernas upplevelse precis.

    Hur ligger era? Still? Åt rätt håll?
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Jaså, där ser man! Lille krabat! Hur gick det idag då?

    Min lilla ligger stabilt med huvudet neråt, men bufflar omkring ordentligt om kvällarna. Magen ser ut som "hela havet stormar" tycker jag...
  4. 2
    Jaså, där ser man! Lille krabat! Hur gick det idag då?

    Min lilla ligger stabilt med huvudet neråt, men bufflar omkring ordentligt om kvällarna. Magen ser ut som "hela havet stormar" tycker jag...
  5. Medlem sedan
    Jul 2007
    #3
    Johodå, det var som jag trodde. bevisen verkar kunna göra lite som den vill där inne så nu är man ju lite orolig att den skall snurra på fler gånger. Å andra sidan känns det tryggt att veta att jag uppenbarligen känner hur den ligger i alla fall. Hur som helst är vändningen nu avbokad och jag är är oerhört lättad!

    Skönt att din bebis ligger stabilt. Är hen fixerad?
  6. 3
    Johodå, det var som jag trodde. bevisen verkar kunna göra lite som den vill där inne så nu är man ju lite orolig att den skall snurra på fler gånger. Å andra sidan känns det tryggt att veta att jag uppenbarligen känner hur den ligger i alla fall. Hur som helst är vändningen nu avbokad och jag är är oerhört lättad!

    Skönt att din bebis ligger stabilt. Är hen fixerad?
  7. Medlem sedan
    Jul 2002
    #4
    Min är inte fixerad och vänder sig ännu. Dock är han en liten ögontjänare så hos BM ligger han alltid rätt... Så hon tror mig knappt ;-)
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx
    Mamma till tre pojkar födda -03 och -05 och -14. BF 18/2
  8. 4
    Min är inte fixerad och vänder sig ännu. Dock är han en liten ögontjänare så hos BM ligger han alltid rätt... Så hon tror mig knappt ;-)
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Min ligger på tvären och jag är nu i V.40! Förra veckan lång han minsann rätt men nu har han snurrat. Tror egentligen han snurrat många gånger, bara råkat ligga rätt hos BM tidigare... Jag måste ha en väldigt elastisk livmoder! Hur som helst skall jag på vändningsförsök på måndag, dagen som är min BF... spännande.... Vill INTE få värkar när han ligger fel!
  10. 5
    Min ligger på tvären och jag är nu i V.40! Förra veckan lång han minsann rätt men nu har han snurrat. Tror egentligen han snurrat många gånger, bara råkat ligga rätt hos BM tidigare... Jag måste ha en väldigt elastisk livmoder! Hur som helst skall jag på vändningsförsök på måndag, dagen som är min BF... spännande.... Vill INTE få värkar när han ligger fel!
  11. Medlem sedan
    Jan 2008
    #6
    Vilken tur! Måste kännas väldigt obehagligt när hen snurrar runt så där mycket!?

    Min bebis är inte fixerad ännu och får se om han ens blir det... med andra barnet är det inte säkert att de blir det. Mitt första barn blev aldrig fixerat heller... BM sa att han "nästan" är fixerad dock, så får se...
  12. 6
    Vilken tur! Måste kännas väldigt obehagligt när hen snurrar runt så där mycket!?

    Min bebis är inte fixerad ännu och får se om han ens blir det... med andra barnet är det inte säkert att de blir det. Mitt första barn blev aldrig fixerat heller... BM sa att han "nästan" är fixerad dock, så får se...
  13. Medlem sedan
    Jan 2008
    #7
    Oj, oj, håller tummarna för dig!
  14. 7
    Oj, oj, håller tummarna för dig!
  15. Medlem sedan
    Dec 2011
    #8
    Sådär gjorde bebis här också. Men den har snurrar hej vilt här inne. Bm blev lite nervös när bevis låg i säte, men vid nästa besök hade h*n vänt sig tillbaka.
    Jättebra att jag slapp vändningsförsök men samtidigt undrar jag om h*n kan hålla på å snurra igen :/

    Skönt att er bebis vände sig tillbaka. Vändningsförsök känns sådär kul.....
  16. 8
    Sådär gjorde bebis här också. Men den har snurrar hej vilt här inne. Bm blev lite nervös när bevis låg i säte, men vid nästa besök hade h*n vänt sig tillbaka.
    Jättebra att jag slapp vändningsförsök men samtidigt undrar jag om h*n kan hålla på å snurra igen :/

    Skönt att er bebis vände sig tillbaka. Vändningsförsök känns sådär kul.....
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar