Intyg till FK?
Julibarn 2014
  1. Hjärtapåsnöre
    #1

    Intyg till FK?

    Alltså min hjärna är bra mycket trögare än vanligt, mycket bebis som ockuperar tankarna den här gången..

    Kommer precis från bm och jag har för mig att man ungefär nu i v.25 borde få papper som ska skickas till FK? Nästa besök är först om 6 veckor... eller hur var det nu? Vet ju hur bökigt det är för FK emellanåt och långa väntetider så vill ju ha det klart med FP så snart som möjligt, å andra sidan har jag ju tfp med de större barnen så de borde redan ha en fastställd SGI..Rörigt det blev nu då, men så ser det ut i skallen på mig, konstigt jag inte får saker gjorda ;0)

    Men har ni andra fått papper redan?
  2. 1
    Intyg till FK? Alltså min hjärna är bra mycket trögare än vanligt, mycket bebis som ockuperar tankarna den här gången..

    Kommer precis från bm och jag har för mig att man ungefär nu i v.25 borde få papper som ska skickas till FK? Nästa besök är först om 6 veckor... eller hur var det nu? Vet ju hur bökigt det är för FK emellanåt och långa väntetider så vill ju ha det klart med FP så snart som möjligt, å andra sidan har jag ju tfp med de större barnen så de borde redan ha en fastställd SGI..Rörigt det blev nu då, men så ser det ut i skallen på mig, konstigt jag inte får saker gjorda ;0)

    Men har ni andra fått papper redan?
  3. Medlem sedan
    Mar 2000
    #2

    ja jag fick

    moderskapsintyget i v 20 som jag skickat till FK
    Har sen vart hos BM i v 24 och ska dit nästa vecka igen i v 27 så jag antar att jag kommer gå till BM var tredje vecka nu
  4. 2
    ja jag fick moderskapsintyget i v 20 som jag skickat till FK
    Har sen vart hos BM i v 24 och ska dit nästa vecka igen i v 27 så jag antar att jag kommer gå till BM var tredje vecka nu
  5. Hjärtapåsnöre
    #3
    Skiiiit oxå då får jag ringa så jag får det .. Men vad ofta du går?? Detta var mitt första besök sedan ul å sen som sagt först återbesök om 6 veckor. Nåja jag vill ju inte springa där mer än jag behöver heller :-)
  6. 3
    Skiiiit oxå då får jag ringa så jag får det .. Men vad ofta du går?? Detta var mitt första besök sedan ul å sen som sagt först återbesök om 6 veckor. Nåja jag vill ju inte springa där mer än jag behöver heller :-)
  7. Medlem sedan
    Mar 2000
    #4

    Har vart hos

    Bm 3 gånger hittills med inskrivningen. Inte vet jag går enligt deras rutiner så jag antar att alla går i samma veckor som jag som går hos samma BM
  8. 4
    Har vart hos Bm 3 gånger hittills med inskrivningen. Inte vet jag går enligt deras rutiner så jag antar att alla går i samma veckor som jag som går hos samma BM
  9. Medlem sedan
    Jul 2012
    #5
    Vi fick intyget vid v 20 och jag skickade in det också samma vecka, lika bra att få det gjort på en gång annars kanske man glömmer när det börjar närma sig med stormsteg. Nu efter v 28 har jag blivit mer glömsk och mer förvirrad men det var jag förra gången med lilltjejen också. sån där gravidglömska :-)
  10. 5
    Vi fick intyget vid v 20 och jag skickade in det också samma vecka, lika bra att få det gjort på en gång annars kanske man glömmer när det börjar närma sig med stormsteg. Nu efter v 28 har jag blivit mer glömsk och mer förvirrad men det var jag förra gången med lilltjejen också. sån där gravidglömska :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar