KUB
Oktoberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Dec 2013
    #1

    KUB

    Hej!

    I tisdags var jag på ultraljudsdelen av KUB-testet, vilken lycka det var att få gå igenom det lilla livet bit för bit och se att det verkar välskapt och friskt. Sannolikhetsvärdena såg bra ut, så nu den här veckan har jag andats ut och börjat njuta mer.

    Bebisen verkar fullt normal, men är lite lång! Hur lång tänker den bli egentligen? Läskigt med en barnafar på 2 meter..

    Hoppas att alla ni som gjort/plannerar att göra KUB får bra resultat och en riktigt fin upplevelse vid besöket!

    Vårhälsningar, Kattenkatt
  2. 1
    KUB Hej!

    I tisdags var jag på ultraljudsdelen av KUB-testet, vilken lycka det var att få gå igenom det lilla livet bit för bit och se att det verkar välskapt och friskt. Sannolikhetsvärdena såg bra ut, så nu den här veckan har jag andats ut och börjat njuta mer.

    Bebisen verkar fullt normal, men är lite lång! Hur lång tänker den bli egentligen? Läskigt med en barnafar på 2 meter..

    Hoppas att alla ni som gjort/plannerar att göra KUB får bra resultat och en riktigt fin upplevelse vid besöket!

    Vårhälsningar, Kattenkatt
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Härligt! Jag ska titta på bebis nu i veckan och hoppas lite på att det är en bebis och inte flera. Och göra kub-test. Åter kommer om resultatet.
    Eftersom det är andra barnet har magen redan börjat puta;-) kram på er.
  4. 2
    Härligt! Jag ska titta på bebis nu i veckan och hoppas lite på att det är en bebis och inte flera. Och göra kub-test. Åter kommer om resultatet.
    Eftersom det är andra barnet har magen redan börjat puta;-) kram på er.
  5. Medlem sedan
    Dec 2013
    #3
    Hej @L_Jenny, hur gick undersökningen för dig?

    Kram!
  6. 3
    Hej @L_Jenny, hur gick undersökningen för dig?

    Kram!
  7. Medlem sedan
    Dec 2011
    #4
    Super. Var en liten sprattlande välmående bebis där inne.:-D
  8. 4
    Super. Var en liten sprattlande välmående bebis där inne.:-D
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar