BEBIS!
Aprilbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Aug 2013
    #1

    BEBIS!

    Den 3/4, fem dagar innan bf kom min älskade pärla. Var sten säker på en pojke men efter en 10 timmars väldigt lätt förlossning var det en liten tjej som tittade ut! 3690 gr tung och 49 cm lång. Helt perfekt är hon med massa mörkt hår och stora blåa ögon. Jag kan knappt fatta att hon är här och att hon är min!

    och hur fantastisk kroppen är ska vi inte prata om, förlossningen klarade jag utan smärtlindring och så här knappt 2 dygn efter syns det knappt att jag har varit gravid.

    Ett stort lycka till vill jag önska er, ni har verkligen något magiskt framför er!
  2. 1
    BEBIS! Den 3/4, fem dagar innan bf kom min älskade pärla. Var sten säker på en pojke men efter en 10 timmars väldigt lätt förlossning var det en liten tjej som tittade ut! 3690 gr tung och 49 cm lång. Helt perfekt är hon med massa mörkt hår och stora blåa ögon. Jag kan knappt fatta att hon är här och att hon är min!

    och hur fantastisk kroppen är ska vi inte prata om, förlossningen klarade jag utan smärtlindring och så här knappt 2 dygn efter syns det knappt att jag har varit gravid.

    Ett stort lycka till vill jag önska er, ni har verkligen något magiskt framför er!
  3. Medlem sedan
    Dec 2011
    #2
    Åh vad härligt att läsa!!!
    stort stort grattis ❤️
  4. 2
    Åh vad härligt att läsa!!!
    stort stort grattis ❤️
  5. Medlem sedan
    Jul 2002
    #3
    Grattis!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxxxxxxxxxx
    Mamma till tre pojkar födda -03 och -05 och -14. BF 18/2
  6. 3
    Grattis!
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    Grattis Sanneja!

    Låter som om du haft en underbart bra förlossning! härligt att återställningen går fort också. ha nu en fantastisk tid med din lilla flicka!

    Kram.
  8. 4
    Grattis Sanneja!

    Låter som om du haft en underbart bra förlossning! härligt att återställningen går fort också. ha nu en fantastisk tid med din lilla flicka!

    Kram.
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    Wow, låter helt fantastiskt! GRATTIS till er! :-)
  10. 5
    Wow, låter helt fantastiskt! GRATTIS till er! :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar