positivt test?
Missfall
  1. Anonym
    #1

    positivt test?

    Jag testade positivt 14e mars. 5 test varav ett digitalt. Alla tydligt positiva men inte jättestarka. Började blöda 25e mars. Åkte in på vul men det syntes bara en tom hinnsäck. Enligt bm var jag i v 10 men det stämde inte enligt gyn. Jag tror att jag var i v 5 ca. Hcg var på 965. Missfall sa gyn. Fortsatte blöda. Kom ut en stor klump 31 mars. Molande värk sen 12 mars, inte ondare än så. Nu den 9e april har blödningarna nästan slutat helt. Bara lite flytningar kvar. Tog ett test som visade väldigt starkt positivt. Är det vanligt efter så tidigt missfall eller borde jag kolla upp det?
  2. 1
    positivt test? Jag testade positivt 14e mars. 5 test varav ett digitalt. Alla tydligt positiva men inte jättestarka. Började blöda 25e mars. Åkte in på vul men det syntes bara en tom hinnsäck. Enligt bm var jag i v 10 men det stämde inte enligt gyn. Jag tror att jag var i v 5 ca. Hcg var på 965. Missfall sa gyn. Fortsatte blöda. Kom ut en stor klump 31 mars. Molande värk sen 12 mars, inte ondare än så. Nu den 9e april har blödningarna nästan slutat helt. Bara lite flytningar kvar. Tog ett test som visade väldigt starkt positivt. Är det vanligt efter så tidigt missfall eller borde jag kolla upp det?
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Jag har fått svaren efter mina MF att man kan visa positivt upp till 6 veckor efter ett MF. Hoppas att du får ett neg test snart och kan starta om med försöken <3
  4. 2
    Jag har fått svaren efter mina MF att man kan visa positivt upp till 6 veckor efter ett MF. Hoppas att du får ett neg test snart och kan starta om med försöken <3
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar