RUL vecka 18. Tråkiga besked!
Septemberbarn 2014
  1. Sandra.87
    #1

    RUL vecka 18. Tråkiga besked!

    I fredags var det dags för rutinultraljud vecka 18. Vi var i en lyckobubbla jag och min sambo. Förväntansfulla!!
    Det konstaterades att hjärtat slutade att slå i vecka 11 Så i 7 veckor har jag burit på ett dött barn utan att märka något. Magen fortsatte växa på. På Tisdag är det inbokad skrapning.

    ledsen för ledsamt inlägg men ville skriva av mig. Hoppas på att kunna vara med i en ny ankomstgrupp snart
    lycka till alla andra.
  2. 1
    RUL vecka 18. Tråkiga besked! I fredags var det dags för rutinultraljud vecka 18. Vi var i en lyckobubbla jag och min sambo. Förväntansfulla!!
    Det konstaterades att hjärtat slutade att slå i vecka 11 Så i 7 veckor har jag burit på ett dött barn utan att märka något. Magen fortsatte växa på. På Tisdag är det inbokad skrapning.

    ledsen för ledsamt inlägg men ville skriva av mig. Hoppas på att kunna vara med i en ny ankomstgrupp snart
    lycka till alla andra.
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Vad ledsamt Mina tankar går till er ♥
  4. 2
    Vad ledsamt Mina tankar går till er ♥
  5. sarajansson90
    #3
    Usch vad jobbigt =( Jag var livrädd för minsta lilla tråkiga besked men vi hade turen på våran sida.
  6. 3
    Usch vad jobbigt =( Jag var livrädd för minsta lilla tråkiga besked men vi hade turen på våran sida.
  7. Anonym
    #4
    Tråkigt för er. Kram
  8. 4
    Tråkigt för er. Kram
  9. Medlem sedan
    Nov 2013
    #5
    Styrkekram!
  10. 5
    Styrkekram!
  11. Medlem sedan
    Jun 2011
    #6
    så sorgligt! kram
  12. 6
    så sorgligt! kram
  13. Medlem sedan
    Jan 2008
    #7
    Styrkekramar till Er!!
  14. 7
    Styrkekramar till Er!!
  15. SladdisMamman
    #8
    Å nej så förfärligt, jag beklagar verkligen!!!
  16. 8
    Å nej så förfärligt, jag beklagar verkligen!!!
  17. Medlem sedan
    Jan 2014
    #9
    Å så hemskt! Jag förstår er sorg då jag själv haft missfall tidigare då barnet dog i vecka 8 men upptäcktes först i vecka 10 efter en liten blödning. Så efter det har jag haft rädsla för att det skulle kunna ske något liknande igen, så som ni var med om nu. Men det finns hopp för framtiden! Stor styrkekram och med förhoppning att du snart får bli gravid igen och få gå bra hela vägen då!
  18. 9
    Å så hemskt! Jag förstår er sorg då jag själv haft missfall tidigare då barnet dog i vecka 8 men upptäcktes först i vecka 10 efter en liten blödning. Så efter det har jag haft rädsla för att det skulle kunna ske något liknande igen, så som ni var med om nu. Men det finns hopp för framtiden! Stor styrkekram och med förhoppning att du snart får bli gravid igen och få gå bra hela vägen då!
  19. Sandra.87
    #10
    Skrapningen är slutförd och doktorn sa att nästa gång är det våran tur, vi KAN ju iaf uppenbarligen bli gravida (även fast det tog längre tid än vad vi beräknade) .Och nästa gång kommer vi få göra ultraljud tidigare, vilket känns bra..
    Så fort blödningen slutat kör vi igång babyfabriken igen!
    Tack för alla fina ord<3
  20. 10
    Skrapningen är slutförd och doktorn sa att nästa gång är det våran tur, vi KAN ju iaf uppenbarligen bli gravida (även fast det tog längre tid än vad vi beräknade) .Och nästa gång kommer vi få göra ultraljud tidigare, vilket känns bra..
    Så fort blödningen slutat kör vi igång babyfabriken igen!
    Tack för alla fina ord<3
  21. Medlem sedan
    Sep 2008
    #11
    Lycka till!!
  22. 11
    Lycka till!!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar