blev inga augusti bebisar för mig...
Augustibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Dec 2013
    #1

    blev inga augusti bebisar för mig...

    ...dom togs ut med kejsarsnitt igår. Så de blev april bebisar och nu blir det till för dom att ligga på neo och mogna till sig ordentligt
  2. 1
    blev inga augusti bebisar för mig... ...dom togs ut med kejsarsnitt igår. Så de blev april bebisar och nu blir det till för dom att ligga på neo och mogna till sig ordentligt
  3. Medlem sedan
    Nov 2011
    #2
    (Vet att detta är fel ankomstgrupp för mig men tänker göra ett undantag)

    Jösses, det var tidigt, hoppas du och barnen mår bra och att allt går bra när de är ute.
  4. 2
    (Vet att detta är fel ankomstgrupp för mig men tänker göra ett undantag)

    Jösses, det var tidigt, hoppas du och barnen mår bra och att allt går bra när de är ute.
  5. Medlem sedan
    Dec 2013
    #3
    Tack ja änså länge mår vi bra, nu är de bara vänta och hoppas på de bästa. Men undviker att googla och läsa om prematur så att oron inte är extrem
  6. 3
    Tack ja änså länge mår vi bra, nu är de bara vänta och hoppas på de bästa. Men undviker att googla och läsa om prematur så att oron inte är extrem
  7. Medlem sedan
    Nov 2011
    #4
    Det är nog ett bra beslut, jag försöker också undvika google när det kommer till ämnen som bara ökar oron. Håller tummarna.
  8. 4
    Det är nog ett bra beslut, jag försöker också undvika google när det kommer till ämnen som bara ökar oron. Håller tummarna.
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5
    Oj! Det måste varit oväntat. Grattis till bebisarna! Det kommer säkert gå fint. De är ju i goda händer på neo.
  10. 5
    Oj! Det måste varit oväntat. Grattis till bebisarna! Det kommer säkert gå fint. De är ju i goda händer på neo.
  11. Medlem sedan
    Apr 2013
    #6
    Nä men oj va tidigt! Håller alla tummar att det ska gå bra!
  12. 6
    Nä men oj va tidigt! Håller alla tummar att det ska gå bra!
  13. Medlem sedan
    Nov 2003
    #7
    Hälsar på från juli-gruppen. Vill bara önska stort lycka till! Mitt första barn föddes i vecka 23+4. Det var en lång och tuff tid på neo, men idag är han en pigg och frisk 2-åring. Hoppas allt går bra för er också.
  14. 7
    Hälsar på från juli-gruppen. Vill bara önska stort lycka till! Mitt första barn föddes i vecka 23+4. Det var en lång och tuff tid på neo, men idag är han en pigg och frisk 2-åring. Hoppas allt går bra för er också.
  15. Medlem sedan
    Dec 2013
    #8
    Tack. De känns skönt att veta att dom där gyllene historierna finns, ökar hoppet lite. Men de går bra för tjejerna just nu, fast läkaren har varnat för att då de är två så är chansen större att någon blir sjuk men att dom kan bota de mesta..

    Ha en underbar påsk nu
  16. 8
    Tack. De känns skönt att veta att dom där gyllene historierna finns, ökar hoppet lite. Men de går bra för tjejerna just nu, fast läkaren har varnat för att då de är två så är chansen större att någon blir sjuk men att dom kan bota de mesta..

    Ha en underbar påsk nu
  17. Medlem sedan
    Jan 2010
    #9
    Men åh. Grattis till bebisarna
  18. 9
    Men åh. Grattis till bebisarna
  19. Medlem sedan
    Apr 2014
    #10
    Stort grattis till tjejerna! Hoppas dom mår bra
  20. 10
    Stort grattis till tjejerna! Hoppas dom mår bra
  21. Medlem sedan
    Apr 2009
    #11
    Hoppas att allt går bra för er. Hur mår flickorna nu? Vad heter dem? Kram
  22. 11
    Hoppas att allt går bra för er. Hur mår flickorna nu? Vad heter dem? Kram
  23. Medlem sedan
    Dec 2013
    #12
    Vi förlorade lilla Havanna efter bara 13 dagar, men lilla syster Hailey kämpar påooch vi tar en dag i taget...o hoppas på det bästa
  24. 12
    Vi förlorade lilla Havanna efter bara 13 dagar, men lilla syster Hailey kämpar påooch vi tar en dag i taget...o hoppas på det bästa
  25. Medlem sedan
    Nov 2011
    #13
    *kram*
  26. 13
    *kram*
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar