Hur gör ni med semester?
Ensamförälder
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Hur gör ni med semester?

    Undrar dels hur ni som har barn växelvis delar upp semesterveckorna, och vad kommer ni andra göra under semesterveckorna (resor)? Har ni några tips på billiga resor?
  2. 1
    Hur gör ni med semester? Undrar dels hur ni som har barn växelvis delar upp semesterveckorna, och vad kommer ni andra göra under semesterveckorna (resor)? Har ni några tips på billiga resor?
  3. Medlem sedan
    Jan 2000
    #2
    Nu är min son tonåring men under flera år nu så har jag haft semester varannan vecka, för sonen bor växelvist.

    Jag har ännu inte bestämt om jag sa ha någon egen semestervecka. Jag är så jäkla van vid att jobba så rastlösheten tränger på som fanken ibland. Sen jobbar jag inom vården och ibland är jag ledig 4 dagar på raken, och det kan räcka för mig att ta paus och släppa jobb-tankar.
  4. 2
    Nu är min son tonåring men under flera år nu så har jag haft semester varannan vecka, för sonen bor växelvist.

    Jag har ännu inte bestämt om jag sa ha någon egen semestervecka. Jag är så jäkla van vid att jobba så rastlösheten tränger på som fanken ibland. Sen jobbar jag inom vården och ibland är jag ledig 4 dagar på raken, och det kan räcka för mig att ta paus och släppa jobb-tankar.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar