Ensam här?
Decemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Ensam här?

    Är jag den ende som har bf i december?
  2. 1
    Ensam här? Är jag den ende som har bf i december?
  3. Medlem sedan
    Apr 2014
    #2
    Nu är vi två
  4. 2
    Nu är vi två
  5. Medlem sedan
    Jan 2003
    #3
    jag kanske ska vara här, men skriver lite i bf november också. ligger precis på gränsen mellan nov/dec. Grattis :-)
  6. 3
    jag kanske ska vara här, men skriver lite i bf november också. ligger precis på gränsen mellan nov/dec. Grattis :-)
  7. Medlem sedan
    Apr 2014
    #4
    Jag är här
    beräknad 1/12 )
  8. 4
    Jag är här
    beräknad 1/12 )
  9. Medlem sedan
    Jan 2011
    #5

    Ensam här?

    Härligt! Grattis till oss
  10. 5
    Ensam här? Härligt! Grattis till oss
  11. E
    #6
    Jag är också här. Beräknad 1/12 än så länge
  12. 6
    Jag är också här. Beräknad 1/12 än så länge
  13. Medlem sedan
    May 2014
    #7
    Jag är beräknad till 25 december! :-) Men vi borde väl vara många fler? Förvånad över att vi är så få!
  14. 7
    Jag är beräknad till 25 december! :-) Men vi borde väl vara många fler? Förvånad över att vi är så få!
  15. Medlem sedan
    May 2014
    #8
    Hej och grattis till er alla ��
    Jag är beräknad den 9/12
  16. 8
    Hej och grattis till er alla ��
    Jag är beräknad den 9/12
  17. Medlem sedan
    Aug 2011
    #9
    Jag ska också ha barn i december.
  18. 9
    Jag ska också ha barn i december.
  19. Medlem sedan
    May 2014
    #10
    Ska också ha barn i december, beräknad till 28 december.
  20. 10
    Ska också ha barn i december, beräknad till 28 december.
  21. Medlem sedan
    May 2014
    #11
    Hej! Har bf 15 december så jag hoppar in här
    Hur mår ni?
  22. 11
    Hej! Har bf 15 december så jag hoppar in här
    Hur mår ni?
  23. Medlem sedan
    Jun 2014
    #12
    Hej!
    Inte jättepoppis att föda barn i december Har BF 11 dec med första. RUL i torsdags, allt såg fint ut å de blir en flicka! Magiskt
  24. 12
    Hej!
    Inte jättepoppis att föda barn i december Har BF 11 dec med första. RUL i torsdags, allt såg fint ut å de blir en flicka! Magiskt
  25. Medlem sedan
    Apr 2014
    #13
    Hej!
    Jag har också bm 15 december Mår bra nu men har haft några tuffa veckor med illamående. Nu är det mest sömnen som spökar, många konstiga drömmar!

    Hur är det för er andra? Syns det mycket på er än?
  26. 13
    Hej!
    Jag har också bm 15 december Mår bra nu men har haft några tuffa veckor med illamående. Nu är det mest sömnen som spökar, många konstiga drömmar!

    Hur är det för er andra? Syns det mycket på er än?
  27. Medlem sedan
    Apr 2014
    #14
    Grattis!! Jag har UL om två veckor - längtar! Tycker fortfarande att det är svårt att förstå att det är på riktigt. Tror att ultraljudet ändrar på det
  28. 14
    Grattis!! Jag har UL om två veckor - längtar! Tycker fortfarande att det är svårt att förstå att det är på riktigt. Tror att ultraljudet ändrar på det
  29. Medlem sedan
    Dec 2010
    #15
    Bf 30 december, men tredje barnet så synns en liten kula sen några veckor!
  30. 15
    Bf 30 december, men tredje barnet så synns en liten kula sen några veckor!
  31. Medlem sedan
    Jul 2014
    #16
    Jag också!
    Väntar mitt första barn i December.
  32. 16
    Jag också!
  33. Medlem sedan
    May 2014
    #17
    Jag är beräknad, som det ser ut nu, den 9 december, men ska på första ultraljudet på onsdag, så får se om vi får ett nytt datum då Jag gör alltså mitt ultraljud i v 20, har ni också gjort det så sent? Någon mer här från Uppsala?
  34. 17
    Jag är beräknad, som det ser ut nu, den 9 december, men ska på första ultraljudet på onsdag, så får se om vi får ett nytt datum då Jag gör alltså mitt ultraljud i v 20, har ni också gjort det så sent? Någon mer här från Uppsala?
  35. Medlem sedan
    Apr 2014
    #18
    Jag har också ul på onsdag. Är i v 19 då.. men allt från v 18-20 är väl vanligt?
  36. 18
    Jag har också ul på onsdag. Är i v 19 då.. men allt från v 18-20 är väl vanligt?
  37. Medlem sedan
    Jun 2014
    #19
    Hej! Jag har bf 18 december ❤️ Kände första rörelsen idag!! Jätte skumt! Hur mår ni andra? Viktuppgång , fogarna, hormoner?
  38. 19
    Hej! Jag har bf 18 december ❤️ Kände första rörelsen idag!! Jätte skumt! Hur mår ni andra? Viktuppgång , fogarna, hormoner?
  39. Medlem sedan
    Apr 2014
    #20
    Åh va roligt! Det är en häftig känsla!

    Jag mår bra, känner ingen foglossning men har ofta spänd mage och ligamenten krampar (tror jag) när magen växer vilket den gör i en faslig takt just nu... Det gör att jag får ta det lugnt vissa dagar. När det gäller vikten så ligger jag på ca +5 kg just nu. Hormonerna gör mig lättretlig och tålamodet är i botten, blir arg för minsta lilla. Känns inte kul! Får se hur det blir på jobbet sen, är lärare i en trea
  40. 20
    Åh va roligt! Det är en häftig känsla!

    Jag mår bra, känner ingen foglossning men har ofta spänd mage och ligamenten krampar (tror jag) när magen växer vilket den gör i en faslig takt just nu... Det gör att jag får ta det lugnt vissa dagar. När det gäller vikten så ligger jag på ca +5 kg just nu. Hormonerna gör mig lättretlig och tålamodet är i botten, blir arg för minsta lilla. Känns inte kul! Får se hur det blir på jobbet sen, är lärare i en trea
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar