Namn till de små liven?
Augustibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jun 2003
    #1

    Namn till de små liven?

    Gokväll.Vad har ni alla för namnförslag till era små? =)
  2. 1
    Namn till de små liven? Gokväll.Vad har ni alla för namnförslag till era små? =)
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    Vi har Frank, Ludvig och William. Tjejnamn har vi inte pratat så mycket om då vi vet att det är en pojke, men Alicia är mitt favorit tjejnamn! Tycker även Saga och Nellie är fint.
    Frida
  4. 2
    Vi har Frank, Ludvig och William. Tjejnamn har vi inte pratat så mycket om då vi vet att det är en pojke, men Alicia är mitt favorit tjejnamn! Tycker även Saga och Nellie är fint.
  5. Medlem sedan
    Apr 2014
    #3
    Vi ska få en pojke, vi har Vilmer, Eddie och Edvin som mest populära just nu. Sambon envisas med Sigge men det går inte riktigt hem hos mig. ;-) Som tjejnamn hade vi Alice och Ella.
  6. 3
    Vi ska få en pojke, vi har Vilmer, Eddie och Edvin som mest populära just nu. Sambon envisas med Sigge men det går inte riktigt hem hos mig. ;-) Som tjejnamn hade vi Alice och Ella.
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    Ah en Ludvig har jag sedan innan så det tycker ju jag är fint =) Men Frank är nog det jag tycker är coolast =)
  8. 4
    Ah en Ludvig har jag sedan innan så det tycker ju jag är fint =) Men Frank är nog det jag tycker är coolast =)
  9. Medlem sedan
    Jun 2003
    #5
    Fina =) Storebror o mitt bonus heter Wilmer och min näst äldsta hade vi Wilmer som kandidat =) Sigge e coolt =) Jag gillar Sixten en av våra favvisar
  10. 5
    Fina =) Storebror o mitt bonus heter Wilmer och min näst äldsta hade vi Wilmer som kandidat =) Sigge e coolt =) Jag gillar Sixten en av våra favvisar
  11. Trotsan
    #6
    Pojknamn har vi Harry, Alfons och Ture. Flicknamn har vi Junia, Nell, Enya, My, eller Nea. (Fast jag vill Junia)
  12. 6
    Pojknamn har vi Harry, Alfons och Ture. Flicknamn har vi Junia, Nell, Enya, My, eller Nea. (Fast jag vill Junia)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar