Känner mig positiv och glad!
Augustibarn 2014
  1. Anonym
    #1

    Känner mig positiv och glad!

    Jag har läst en del om förlossningar och sett några förlossningsvideor. Jag känner mig inte orolig över förlossningen och ser istället fram emot den. Det blir vad det blir av den dagen/dagarna och jag är glad över att inte känna någon oro.


    Jag förlitar mig på min kropps förmåga och på kunskapen på BB.


    Så detta var väl ett positivt inlägg om hur spännande det vekar med förlossning och hur häftigt det är att vara gravid (trots foglossningar från helvetet. Haha!).


    Någon annan som känner som jag?


    Jag är i vecka 22+2 förresten och känner tydligt min bebis sparka i magen varje dag.
  2. 1
    Känner mig positiv och glad! Jag har läst en del om förlossningar och sett några förlossningsvideor. Jag känner mig inte orolig över förlossningen och ser istället fram emot den. Det blir vad det blir av den dagen/dagarna och jag är glad över att inte känna någon oro.


    Jag förlitar mig på min kropps förmåga och på kunskapen på BB.


    Så detta var väl ett positivt inlägg om hur spännande det vekar med förlossning och hur häftigt det är att vara gravid (trots foglossningar från helvetet. Haha!).


    Någon annan som känner som jag?


    Jag är i vecka 22+2 förresten och känner tydligt min bebis sparka i magen varje dag.
  3. Medlem sedan
    Apr 2014
    #2
    Hej! Härligt att du ser fram emot det utan oro. Jag känner ungefär samma sak. Har sett en del videor och känner mig ganska trygg i hur det kommer gå till (på ett ungefär såklart). Är i vecka 25+3 och har en enormt livlig bebis som ständigt gör sig påmind.

    Däremot har jag enormt svårt att se det framför mig att vi om ca 3 månader kommer få komma hem med våran egen lilla bebis. Så jag har fortfarande inte insett att det är våran egna riktiga bebis där inne.
  4. 2
    Hej! Härligt att du ser fram emot det utan oro. Jag känner ungefär samma sak. Har sett en del videor och känner mig ganska trygg i hur det kommer gå till (på ett ungefär såklart). Är i vecka 25+3 och har en enormt livlig bebis som ständigt gör sig påmind.

    Däremot har jag enormt svårt att se det framför mig att vi om ca 3 månader kommer få komma hem med våran egen lilla bebis. Så jag har fortfarande inte insett att det är våran egna riktiga bebis där inne.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar