knallar på..
Marsbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Oct 2010
    #1

    knallar på..

    Ja här knallar dagarna på redan 5v gammal. Vera får bara ersättning sedan 3v vilken känns både bra och dåligt, ville så gärna att amningen skulle funka samtidigt som jag inte blir lika låst. Hade väl kunnat delamma men de känns bara krångligt nu med 2:an ett moment till liksom.

    Har sedan två-tre dagar varit väldigt öm i ena bröstet verkligen super känslig om kommer emot på rätt ställe, funderar på om de är mjölk kvar och blivit mjölkstockning? Har inte läckt något på 1,5v iaf så trodde dr va klart, hat provat att handmjölka men kommer bara nån droppe. Gör så djävulskt ont så vet inte vad jag ska göra, biter väl ihop tills nästa BVC besök och tar upp de då om de håller i sig.. Oj va jag babblar på behövde skriva lite
  2. 1
    knallar på.. Ja här knallar dagarna på redan 5v gammal. Vera får bara ersättning sedan 3v vilken känns både bra och dåligt, ville så gärna att amningen skulle funka samtidigt som jag inte blir lika låst. Hade väl kunnat delamma men de känns bara krångligt nu med 2:an ett moment till liksom.

    Har sedan två-tre dagar varit väldigt öm i ena bröstet verkligen super känslig om kommer emot på rätt ställe, funderar på om de är mjölk kvar och blivit mjölkstockning? Har inte läckt något på 1,5v iaf så trodde dr va klart, hat provat att handmjölka men kommer bara nån droppe. Gör så djävulskt ont så vet inte vad jag ska göra, biter väl ihop tills nästa BVC besök och tar upp de då om de håller i sig.. Oj va jag babblar på behövde skriva lite
  3. Medlem sedan
    Jul 2013
    #2
    Usch, hoppas det inte är mjölkstockning du har, men borde du inte ha feber då med?

    Ja visst går det fort! Jag tyckte att vi nyss satt å skrev om foglossningar och andra grav.symtomer och längtade efter våra bebisar!

    Erin blir två månader den 14:e och hon är en sån mysig bebis, inge kompicerad på något vis. Eller så är det jag som kan/vet mer om bebisar nu!

    Jag helammar och det funkar utan krångel. Har lite jobbigt med en trotsig snart treåriga storasyster ist och så skulle jag väldigt gärna träffa andra med bebisar!
  4. 2
    Usch, hoppas det inte är mjölkstockning du har, men borde du inte ha feber då med?

    Ja visst går det fort! Jag tyckte att vi nyss satt å skrev om foglossningar och andra grav.symtomer och längtade efter våra bebisar!

    Erin blir två månader den 14:e och hon är en sån mysig bebis, inge kompicerad på något vis. Eller så är det jag som kan/vet mer om bebisar nu!

    Jag helammar och det funkar utan krångel. Har lite jobbigt med en trotsig snart treåriga storasyster ist och så skulle jag väldigt gärna träffa andra med bebisar!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar