Har det kommit några små?
Majbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Sep 2013
    #1

    Har det kommit några små?

    Ja, som rubriken lyder. Har någon fått sin bebis? Om inte, hur mår ni?

    Jag har BF om 2 dagar, är så otålig så jag spricker. Letar efter lilla minsta tecken på att det ska börja.
    =)
  2. 1
    Har det kommit några små? Ja, som rubriken lyder. Har någon fått sin bebis? Om inte, hur mår ni?

    Jag har BF om 2 dagar, är så otålig så jag spricker. Letar efter lilla minsta tecken på att det ska börja.
    =)
  3. Medlem sedan
    Feb 2011
    #2
    Här har vi 16 dagar kvar!! Längtar massor har massa förvärkar redan nu så hoppas h*n vill komma lite tidigare
  4. 2
    Här har vi 16 dagar kvar!! Längtar massor har massa förvärkar redan nu så hoppas h*n vill komma lite tidigare
  5. Medlem sedan
    Nov 2013
    #3
    Ja den 12/5 tittade våran lille prins äntligen ut i v 40+3. Helt fantastiskt och himla konstigt känns det!
    Allt gick bra och vi har installerat oss hemma så det är skönt!
    Lycka till nu alla ni som väntar!

    Den som väntar på nåt gott...
  6. 3
    Ja den 12/5 tittade våran lille prins äntligen ut i v 40+3. Helt fantastiskt och himla konstigt känns det!
    Allt gick bra och vi har installerat oss hemma så det är skönt!
    Lycka till nu alla ni som väntar!

    Den som väntar på nåt gott...
  7. Medlem sedan
    Feb 2011
    #4
    Grattis och passa på och njut tiden hår så oerhört fort i början 8 dagar kvar här, men är ju helt klart värt väntan
  8. 4
    Grattis och passa på och njut tiden hår så oerhört fort i början 8 dagar kvar här, men är ju helt klart värt väntan
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar