Supernervös
Missfall
  1. Nr 4/15
    #1

    Supernervös

    Jaha då har vi lyckats med att få ett + igen, så himla lycklig men samtidigt så nervös, livrädd varje gång jag går på toa att det ska komma en massa blod, jag är i v 6 nu så det är ju långt kvar tills jag kan andas ut. Försöker verkligen leva efter konstens alla regler nu vad gäller kost, motion och att ta det lugnt men den inre oron är svår att göra något åt och även ilskan som min trotsande snart 5-åring lyckas framkalla flera gånger om dagen.

    Har ringt BM och fick tid 17/6 och sen blir det förhoppningsvis ett VUL kort därefter men då kommer jag verkligen att ha hjärtat i halsgropen för det var vid VUL i v 10 som dom såg sist att bebisen inte levde längre <3

    Måste försöka hitta ett sätt att hantera oron, skulle helst vilja göra ett UL varje dag för att se att lill*n växer som h*n ska
  2. 1
    Supernervös Jaha då har vi lyckats med att få ett + igen, så himla lycklig men samtidigt så nervös, livrädd varje gång jag går på toa att det ska komma en massa blod, jag är i v 6 nu så det är ju långt kvar tills jag kan andas ut. Försöker verkligen leva efter konstens alla regler nu vad gäller kost, motion och att ta det lugnt men den inre oron är svår att göra något åt och även ilskan som min trotsande snart 5-åring lyckas framkalla flera gånger om dagen.

    Har ringt BM och fick tid 17/6 och sen blir det förhoppningsvis ett VUL kort därefter men då kommer jag verkligen att ha hjärtat i halsgropen för det var vid VUL i v 10 som dom såg sist att bebisen inte levde längre <3

    Måste försöka hitta ett sätt att hantera oron, skulle helst vilja göra ett UL varje dag för att se att lill*n växer som h*n ska
  3. Anonym
    #2
    Hur har det gått för er?
  4. 2
    Hur har det gått för er?
  5. Nr 4/15
    #3
    Slutade tyvärr med ytterligare ett MF fast i v 6-7 den här gången så jag slapp åtminstone en massa komplikationer så nu är vi igång med verkstaden igen och hoppas på ett nytt +
  6. 3
    Slutade tyvärr med ytterligare ett MF fast i v 6-7 den här gången så jag slapp åtminstone en massa komplikationer så nu är vi igång med verkstaden igen och hoppas på ett nytt +
  7. Medlem sedan
    May 2015
    #4
    Hejhej!
    Är också gravid med BF oktober 2015. Läs gärna min blogg på http://frutiensuurytz.vimedbarn.se/
    Där skriver jag allt om mina känslor och upplevelser kring graviditeten


  8. 4
    Hejhej!
    Är också gravid med BF oktober 2015. Läs gärna min blogg på http://frutiensuurytz.vimedbarn.se/
    Där skriver jag allt om mina känslor och upplevelser kring graviditeten


  9. Anonym
    #5

    Hur går det?

    Citat Ursprungligen postat av Frutiensuurytz Visa inlägg
    Hejhej!
    Är också gravid med BF oktober 2015. Läs gärna min blogg på http://frutiensuurytz.vimedbarn.se/
    Där skriver jag allt om mina känslor och upplevelser kring graviditeten


    Nr 4/15
    Undrar om du fått något + än?
  10. 5
    Hur går det?
    Citat Ursprungligen postat av Frutiensuurytz Visa inlägg
    Hejhej!
    Är också gravid med BF oktober 2015. Läs gärna min blogg på http://frutiensuurytz.vimedbarn.se/
    Där skriver jag allt om mina känslor och upplevelser kring graviditeten


    Nr 4/15
    Undrar om du fått något + än?
  11. Medlem sedan
    Feb 2016
    #6
    Hej vännen. Ville bara säga att jag är i samma sits som du just nu. Fick mitt missfall i v 11 vilket började med kraftiga blödningar. Nu är jag gravid igen efter 5 månader och vågar inte glädjas av det. Förra gången boade jag direkt när vi fick 2 streck på pinnen denna gången vågar jag inte planera något alls.

    Hoppas att allt har gått bra för er.
  12. 6
    Hej vännen. Ville bara säga att jag är i samma sits som du just nu. Fick mitt missfall i v 11 vilket började med kraftiga blödningar. Nu är jag gravid igen efter 5 månader och vågar inte glädjas av det. Förra gången boade jag direkt när vi fick 2 streck på pinnen denna gången vågar jag inte planera något alls.

    Hoppas att allt har gått bra för er.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar