Nedräkning....
Junibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jun 2011
    #1

    Nedräkning....

    Nu har jag packat väskan och tvättat och monterat babyskyddet i bilen. Var på kontroll i går och den lill* har fixerat sig nu. Håller koll på mina minskande trombocyter varje vecka, ligger på 108 och skall kontakta spec MVC om de hamnar på 100-105. Med förra barnet låg de på 83 när det blev akutsnitt. Foglossningen har blivit mycket lindrigare, men vätskan värre - känner det även i händer o rygg nu. Väldigt öm då sparkarna tar på uingefär samma ställen hela tiden nu.
    Siktar nu på långhelg i sommarstugan hos svärföräldrarna, sen kort arbetsvecka och sen skall jag vara ledig.
    Hur har ni det?
  2. 1
    Nedräkning.... Nu har jag packat väskan och tvättat och monterat babyskyddet i bilen. Var på kontroll i går och den lill* har fixerat sig nu. Håller koll på mina minskande trombocyter varje vecka, ligger på 108 och skall kontakta spec MVC om de hamnar på 100-105. Med förra barnet låg de på 83 när det blev akutsnitt. Foglossningen har blivit mycket lindrigare, men vätskan värre - känner det även i händer o rygg nu. Väldigt öm då sparkarna tar på uingefär samma ställen hela tiden nu.
    Siktar nu på långhelg i sommarstugan hos svärföräldrarna, sen kort arbetsvecka och sen skall jag vara ledig.
    Hur har ni det?
  3. Medlem sedan
    Nov 2011
    #2
    Trodde Trollet var på väg i dag men efter en timme i sängen hade allt lugnat sig igen.
    Väskan packad, babyskydd monterat och i morgon är sista dagen på jobb/fsk.
    BM tror att Trollet är fixerat så det är ju bra. Mina fogar blir bara värre och jag håller med om att det är jobbigt att alla sparkar hamnar på samma ställe, känns som jag har ett blåmärke på insidan.
  4. 2
    Trodde Trollet var på väg i dag men efter en timme i sängen hade allt lugnat sig igen.
    Väskan packad, babyskydd monterat och i morgon är sista dagen på jobb/fsk.
    BM tror att Trollet är fixerat så det är ju bra. Mina fogar blir bara värre och jag håller med om att det är jobbigt att alla sparkar hamnar på samma ställe, känns som jag har ett blåmärke på insidan.
  5. Medlem sedan
    Jan 2014
    #3
    Allt är förberett, saker inhandlade, vagnen har anlänt och babyskyddet monterat. Jobbar sista dagen imorgon, sedan blir det föräldraledigt. Två veckor kvar tills beräknat. Igår natt trodde jag att det var dags, värkarna var täta, tre minuters intervall, men efter ett samtal till förlossningen slutade de plötsligt så jag antar att hon blir kvar där inne ett litet tag till.
  6. 3
    Allt är förberett, saker inhandlade, vagnen har anlänt och babyskyddet monterat. Jobbar sista dagen imorgon, sedan blir det föräldraledigt. Två veckor kvar tills beräknat. Igår natt trodde jag att det var dags, värkarna var täta, tre minuters intervall, men efter ett samtal till förlossningen slutade de plötsligt så jag antar att hon blir kvar där inne ett litet tag till.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar