Alexis är här
Junibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jan 2014
    #1

    Alexis är här

    Vår lilla tjej Alexis tittade ut igår 4 juni kl 23:37, 50 cm, 3045g. En långdragen förlossning, satte igång vattnet kl 09 efter två dagars förvärkar. Hann med de flesta typer av smärtstillande och påskyndande metoder. Slutade med sugklocka och operation för att få ut moderkakan. Är glad över att allt ändå gick bra och att hon mår bra.
  2. 1
    Alexis är här Vår lilla tjej Alexis tittade ut igår 4 juni kl 23:37, 50 cm, 3045g. En långdragen förlossning, satte igång vattnet kl 09 efter två dagars förvärkar. Hann med de flesta typer av smärtstillande och påskyndande metoder. Slutade med sugklocka och operation för att få ut moderkakan. Är glad över att allt ändå gick bra och att hon mår bra.
  3. Medlem sedan
    Nov 2012
    #2
    Grattis! Låter som en jobbig förlossning, men skönt att ni ändå mår bra!
  4. 2
    Grattis! Låter som en jobbig förlossning, men skönt att ni ändå mår bra!
  5. Medlem sedan
    Nov 2011
    #3
    Grattis och så skönt att det gick bra trotts långdraget förlopp och op.
  6. 3
    Grattis och så skönt att det gick bra trotts långdraget förlopp och op.
  7. Medlem sedan
    Aug 2013
    #4
    Jättegrattis till Alexis! Fint namn! Låter som en jobbig förlossning, men som du säger själv, allt gick bra till slut, men kanske bra att bearbeta förloppet med BM ordentligt sen.

    Kramar
  8. 4
    Jättegrattis till Alexis! Fint namn! Låter som en jobbig förlossning, men som du säger själv, allt gick bra till slut, men kanske bra att bearbeta förloppet med BM ordentligt sen.

    Kramar
  9. Medlem sedan
    Nov 2011
    #5
    Håller med Jessi, det är lätt att man lägger det jobbiga åt sidan när barnet är fött. Det gjorde jag och nu har jag fått gå i intensiv samtalsterapi för att våga föda igen. Så kräv bra uppföljning.
  10. 5
    Håller med Jessi, det är lätt att man lägger det jobbiga åt sidan när barnet är fött. Det gjorde jag och nu har jag fått gå i intensiv samtalsterapi för att våga föda igen. Så kräv bra uppföljning.
  11. Medlem sedan
    Aug 2011
    #6
    GRATTIS
  12. 6
    GRATTIS
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar