Frustrerande!
Junibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Nov 2012
    #1

    Frustrerande!

    Börjar bli såå trött på att vänta nu! Är inne på 5:e dagen över bf, vilket i sig kanske inte är så himla jobbigt. Men inatt hade jag värkar med 2 minuters mellanrum, ca 1 min långa i 4 timmar. Började fundera på att ringa barnvakt och förlossning, men sen bara tvärdör allt och jag kan somna om. Det är verkligen helt tvärs emot hur det var med dottern. Gick över 4 dagar med henne, det drog igång med värkar vid kl. 03 och 15 timmar senare är hon född. Inget lurendrejeri eller pinvärkar innan.

    Förlåt för klagoinlägg, är bara så förbaskat frustrerad. Lillebror koooom ut nuuuuu!
  2. 1
    Frustrerande! Börjar bli såå trött på att vänta nu! Är inne på 5:e dagen över bf, vilket i sig kanske inte är så himla jobbigt. Men inatt hade jag värkar med 2 minuters mellanrum, ca 1 min långa i 4 timmar. Började fundera på att ringa barnvakt och förlossning, men sen bara tvärdör allt och jag kan somna om. Det är verkligen helt tvärs emot hur det var med dottern. Gick över 4 dagar med henne, det drog igång med värkar vid kl. 03 och 15 timmar senare är hon född. Inget lurendrejeri eller pinvärkar innan.

    Förlåt för klagoinlägg, är bara så förbaskat frustrerad. Lillebror koooom ut nuuuuu!
  3. Medlem sedan
    Nov 2011
    #2
    Jag förstår dig helt, har fem dagar kvar och är redan trött på att vänta. Kan inte sova på nätterna och allt gör ont.

    Tycker det är ok att gnälla lite nu. Så nära målet men det känns som att det aldrig tar slut.
  4. 2
    Jag förstår dig helt, har fem dagar kvar och är redan trött på att vänta. Kan inte sova på nätterna och allt gör ont.

    Tycker det är ok att gnälla lite nu. Så nära målet men det känns som att det aldrig tar slut.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar