Rul
Novemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Nov 2013
    #1

    Rul

    Längtar tills nästa tisdag, då får vi får se vårt lilla frö igen. Och förhoppningsvis är allt bra med det oxå  har varit "symptomfri" nu I ca 2 veckor.
  2. 1
    Rul Längtar tills nästa tisdag, då får vi får se vårt lilla frö igen. Och förhoppningsvis är allt bra med det oxå  har varit "symptomfri" nu I ca 2 veckor.
  3. Medlem sedan
    Apr 2014
    #2
    Vilken vecka är du i? Klart att allt är bra
  4. 2
    Vilken vecka är du i? Klart att allt är bra
  5. Medlem sedan
    Nov 2013
    #3
    Tack. V 18, vi hoppas på det!
  6. 3
    Tack. V 18, vi hoppas på det!
  7. Medlem sedan
    Nov 2013
    #4
    Så underbart!! Var inne idag och allt såg ut att vara bra med mitt lilla frö. Dock var det lite litet, så jag har fått ny tid till nästa torsdag. Kanske att jag blir flyttad 2 veckor framåt, men det återstår att se. Jag är bara så glad att allt såg bra ut!
  8. 4
    Så underbart!! Var inne idag och allt såg ut att vara bra med mitt lilla frö. Dock var det lite litet, så jag har fått ny tid till nästa torsdag. Kanske att jag blir flyttad 2 veckor framåt, men det återstår att se. Jag är bara så glad att allt såg bra ut!
  9. Medlem sedan
    Apr 2014
    #5
    Åhhh vad härligt
  10. 5
    Åhhh vad härligt
  11. Medlem sedan
    Nov 2013
    #6
    Var på det 2:a rul idag. De gick igenom hela vårar frö igen och det hade växt till sig som det skulle. Fick se hen i 4d. Blev imponerad av vad man kan se. Hen smilade och vinkade till oss �� vi blir flyttade till den 1:a december, men stannar kvar i novembergruppen.
  12. 6
    Var på det 2:a rul idag. De gick igenom hela vårar frö igen och det hade växt till sig som det skulle. Fick se hen i 4d. Blev imponerad av vad man kan se. Hen smilade och vinkade till oss �� vi blir flyttade till den 1:a december, men stannar kvar i novembergruppen.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar