Ny här
Septemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Nov 2001
    #1

    Ny här

    Hej tänkte kika in här och se om det hänger fler gravid här, men det verkar tunt?
    Men ni har en FB-grupp?
    Har hängt mkt på Aff förr om åren men nu är det mindre aktivitet här.
    Jag väntar iaf mitt 4:e barn och har BF 24/9
    Mia med Iza,Klara& Alex


  2. 1
    Ny här Hej tänkte kika in här och se om det hänger fler gravid här, men det verkar tunt?
    Men ni har en FB-grupp?
    Har hängt mkt på Aff förr om åren men nu är det mindre aktivitet här.
    Jag väntar iaf mitt 4:e barn och har BF 24/9
  3. Medlem sedan
    Jun 2011
    #2
    hej!
    ja, här händer inte mycket alls. Är inte med på fb-gruppen än så vet inte om där händer så mycket mer.
    JAg väntar mitt andra barn, bf 20/8.
    Kanske att det kommer igång med fler inlägg här.
    Själv väntar jag med spänning hur sommaren kommer att upplevas. Min son som nu snart är 2 1/2 är född under vinterhalvåret. Jag älskar värme, men just denna sommar får nog gärna hålla sig runt 20 grader. Har du varit höggravid under sommarhalvåret förut? Hur var det isåfall?
  4. 2
    hej!
    ja, här händer inte mycket alls. Är inte med på fb-gruppen än så vet inte om där händer så mycket mer.
    JAg väntar mitt andra barn, bf 20/8.
    Kanske att det kommer igång med fler inlägg här.
    Själv väntar jag med spänning hur sommaren kommer att upplevas. Min son som nu snart är 2 1/2 är född under vinterhalvåret. Jag älskar värme, men just denna sommar får nog gärna hålla sig runt 20 grader. Har du varit höggravid under sommarhalvåret förut? Hur var det isåfall?
  5. Medlem sedan
    Dec 2005
    #3
    Ja vi finns på fb med. Septemberbäbis 2014. Välkommen till oss på båda ställena
    Fem fingrar ska skydda dig
    Ett i månen,
    Ett i solen,
    Ett i polstjärnan bakom molnen
    Ett i hopp, och ett i tro.



    Mattias 061230 Jennie 081229
  6. 3
    Ja vi finns på fb med. Septemberbäbis 2014. Välkommen till oss på båda ställena
  7. Medlem sedan
    Sep 2008
    #4
    Hej, välkommen!

    Nä det är inte så mycket drag här, det händer en del i FB-grupperna Septemberbäbis 2014 och Septembermammor 2014, men inget riktigt ös där heller. Det blir nog mer när våra små börjar dyka upp.

    Jag väntar mitt tredje med bf 9/9.
  8. 4
    Hej, välkommen!

    Nä det är inte så mycket drag här, det händer en del i FB-grupperna Septemberbäbis 2014 och Septembermammor 2014, men inget riktigt ös där heller. Det blir nog mer när våra små börjar dyka upp.

    Jag väntar mitt tredje med bf 9/9.
  9. Medlem sedan
    Jan 2010
    #5
    Hej & välkommen!
    Går in i vecka 30 idag har precis gått på semester & sen graviditetsledigt så det börjar kännas som den stora dagen närmar sig. Är mitt första barn så jag börjar bli lite nervös för allt...
  10. 5
    Hej & välkommen!
    Går in i vecka 30 idag har precis gått på semester & sen graviditetsledigt så det börjar kännas som den stora dagen närmar sig. Är mitt första barn så jag börjar bli lite nervös för allt...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar