Jag är "Vill ha ett syskon"
Februaribarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Jag är "Vill ha ett syskon"

    Idag tog jag ett digitalt test för att stickorna jag testat med under veckan visat så svagt. Nu fick vi det äntligen svart på vitt, JAG ÄR GRAVID MED ETT SYSKON! Så nu orkar jag inte gå under ett anonymt namn längre

    Vi är så glada men det är ändå lite skrämmande. Hade ett rätt jobbig graviditet förra gången så det var ganska svårt att njuta av att vara gravid då. Men jag ska försöka njuta ihjäl mig nu innan illamåendet, foglossningen och allt sånt där dyker upp Vill berätta för alla att Nellie ska bli storasyster <3 Men får nog hålla mig ett tag till!
  2. 1
    Jag är "Vill ha ett syskon" Idag tog jag ett digitalt test för att stickorna jag testat med under veckan visat så svagt. Nu fick vi det äntligen svart på vitt, JAG ÄR GRAVID MED ETT SYSKON! Så nu orkar jag inte gå under ett anonymt namn längre

    Vi är så glada men det är ändå lite skrämmande. Hade ett rätt jobbig graviditet förra gången så det var ganska svårt att njuta av att vara gravid då. Men jag ska försöka njuta ihjäl mig nu innan illamåendet, foglossningen och allt sånt där dyker upp Vill berätta för alla att Nellie ska bli storasyster <3 Men får nog hålla mig ett tag till!
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2
    Började blöda i morse.. fattar inte att det här händer mig. :'(
  4. 2
    Började blöda i morse.. fattar inte att det här händer mig. :'(
  5. Medlem sedan
    May 2014
    #3
    Kan det vara en nidblödning?

    (Orkar inte heller gå under anonymt, jag är 1315)
  6. 3
    Kan det vara en nidblödning?

    (Orkar inte heller gå under anonymt, jag är 1315)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar