Lillebror är här!
Junibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Nov 2012
    #1

    Lillebror är här!

    I lördags, 19.26 efter 4,5 timme med aktiva värkar kom äntligen Lillebror ut! Bf + 9 hann vi komma till. Var öppen 7cm när vi kom in till förlossningen, så något annat än lustgas hanns inte med (ville nog eg. inte ha något annat heller). Jag är så otroligt nöjd med förlossningen, kände mig närvarande hela tiden, mannen och bm + undersköterska var ett fantastiskt stöd och belöningen är ju värd allt =)

    Hur går det för er andra?
  2. 1
    Lillebror är här! I lördags, 19.26 efter 4,5 timme med aktiva värkar kom äntligen Lillebror ut! Bf + 9 hann vi komma till. Var öppen 7cm när vi kom in till förlossningen, så något annat än lustgas hanns inte med (ville nog eg. inte ha något annat heller). Jag är så otroligt nöjd med förlossningen, kände mig närvarande hela tiden, mannen och bm + undersköterska var ett fantastiskt stöd och belöningen är ju värd allt =)

    Hur går det för er andra?
  3. Medlem sedan
    Nov 2011
    #2
    Grattis, skönt att han är här nu.

    Själv var jag beräknad till i lördags men ännu ingen bebis. Är frustrerad mest för att mitt bäcken bråkar och jag har svårt att gå. Jag har dessutom blivit lite folkskygg för att jag upplever att folk tjatar om när barnet ska komma och hur står magen är osv och jag orkar liksom inte.

    På söndag fyller storasyster år och jag förstår inte hur jag ska orka kalas men min fantastiska make bakar bullar och fixar.

    Nu blev det långt men åter grattis och passa på att njuta av bebisbubblan.
  4. 2
    Grattis, skönt att han är här nu.

    Själv var jag beräknad till i lördags men ännu ingen bebis. Är frustrerad mest för att mitt bäcken bråkar och jag har svårt att gå. Jag har dessutom blivit lite folkskygg för att jag upplever att folk tjatar om när barnet ska komma och hur står magen är osv och jag orkar liksom inte.

    På söndag fyller storasyster år och jag förstår inte hur jag ska orka kalas men min fantastiska make bakar bullar och fixar.

    Nu blev det långt men åter grattis och passa på att njuta av bebisbubblan.
  5. Medlem sedan
    Aug 2011
    #3
    GRATTIS
    7 dagar till BF, så vi får väl se om bebis får fira midsommar innanför eller utanför magen Sammandragningarna bli starkare och starkare för varje dag samt att alvedon knappt hjälper någonting mot foglossningen längre så nu får den lilla gärna komma.
  6. 3
    GRATTIS
    7 dagar till BF, så vi får väl se om bebis får fira midsommar innanför eller utanför magen Sammandragningarna bli starkare och starkare för varje dag samt att alvedon knappt hjälper någonting mot foglossningen längre så nu får den lilla gärna komma.
  7. Medlem sedan
    Jan 2014
    #4
    Grattis!
  8. 4
    Grattis!
  9. Medlem sedan
    Aug 2013
    #5
    Superstort grattis! Och vad härligt med en bra förlossning :-)
  10. 5
    Superstort grattis! Och vad härligt med en bra förlossning :-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar