Hejdå
Februaribarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Hejdå

    Var på vul idag och det fanns inget spår av något embryo. Så jag har fått mitt första (och förhoppningsvis sista) missfall. Känner mig helt tom men samtidigt så oerhört glad att jag redan har en sån fin liten tjej hemma! Hon gör allt så mycket lättare <3
  2. 1
    Hejdå Var på vul idag och det fanns inget spår av något embryo. Så jag har fått mitt första (och förhoppningsvis sista) missfall. Känner mig helt tom men samtidigt så oerhört glad att jag redan har en sån fin liten tjej hemma! Hon gör allt så mycket lättare <3
  3. Medlem sedan
    May 2014
    #2
    Åh nej! Stor kram!!
  4. 2
    Åh nej! Stor kram!!
  5. Medlem sedan
    Jun 2014
    #3
    Men nej! Så ledsen för er skull
  6. 3
    Men nej! Så ledsen för er skull
  7. Medlem sedan
    Jun 2014
    #4
    Jag och sambon fick missfall i februari, under vår första graviditet. Nu plussade jag den 11/6 igen, så det kan gå snabbt. Min syster fick också missfall, nu är det några år sedan dock, och hon blev gravid redan samma månad igen.
    Jag tröstade mig med att tiden inte var rätt när jag fick mitt missfall. Det händer igen när det är meningen, det är även den tanken som gör mig lugn i dag; går det så går det!
  8. 4
    Jag och sambon fick missfall i februari, under vår första graviditet. Nu plussade jag den 11/6 igen, så det kan gå snabbt. Min syster fick också missfall, nu är det några år sedan dock, och hon blev gravid redan samma månad igen.
    Jag tröstade mig med att tiden inte var rätt när jag fick mitt missfall. Det händer igen när det är meningen, det är även den tanken som gör mig lugn i dag; går det så går det!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar