Illamående
Februaribarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jun 2014
    #1

    Illamående

    Hej,
    Jag är illamående nästan hela tiden (fast som tur är inte så att jag behöver springa och kräkas).
    Jag måste äta typ hela tiden (fast klarar bara av lite åt gången) för gör jag inte det så är illamåendet tusen gånger värre.
    Har inget typiskt morgonillamående, bara samma där, MÅSTE upp och äta nästan direkt när jag vaknar.
    Någon annan som mår illa?
    Och framförallt, har någon tips på hur man kan göra för att minska iillamåendet? Äta något särskilt? Göra något?
  2. 1
    Illamående Hej,
    Jag är illamående nästan hela tiden (fast som tur är inte så att jag behöver springa och kräkas).
    Jag måste äta typ hela tiden (fast klarar bara av lite åt gången) för gör jag inte det så är illamåendet tusen gånger värre.
    Har inget typiskt morgonillamående, bara samma där, MÅSTE upp och äta nästan direkt när jag vaknar.
    Någon annan som mår illa?
    Och framförallt, har någon tips på hur man kan göra för att minska iillamåendet? Äta något särskilt? Göra något?
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Känner igen mig!
    Tagit Postafen nu i tre dagar & mår mycket bättre!
    Ett tips från min bm!
    De är mot åksjuka.
  4. 2
    Känner igen mig!
    Tagit Postafen nu i tre dagar & mår mycket bättre!
    Ett tips från min bm!
    De är mot åksjuka.
  5. Medlem sedan
    May 2014
    #3
    Mår inte illa och gjorde inte med dottern i början heller. Men i slutet och då hjälpte det att äta banan. Hoppas de släpper snart!
  6. 3
    Mår inte illa och gjorde inte med dottern i början heller. Men i slutet och då hjälpte det att äta banan. Hoppas de släpper snart!
  7. Medlem sedan
    Jun 2014
    #4
    Banan funkar inte för mig alls... Men kom av händelse på att Digestive-kexen gör det Så nu har jag dem med mig överallt
  8. 4
    Banan funkar inte för mig alls... Men kom av händelse på att Digestive-kexen gör det Så nu har jag dem med mig överallt
  9. Medlem sedan
    Jun 2014
    #5
    Jag vill undvika läkemedel så långt det går (alltid känt att jag vill ha alternativ om det är möjligt). Jag får nog bara se till att ha något att äta hela tiden... och se vikten ticka uppåt :O
    Knaprar på Digestive-kex för jämnan nu sen jag kom på att de hjälper mig
    Får hoppas vi slipper det här snart..
  10. 5
    Jag vill undvika läkemedel så långt det går (alltid känt att jag vill ha alternativ om det är möjligt). Jag får nog bara se till att ha något att äta hela tiden... och se vikten ticka uppåt :O
    Knaprar på Digestive-kex för jämnan nu sen jag kom på att de hjälper mig
    Får hoppas vi slipper det här snart..
  11. Anonym
    #6
    Seabend kanske kan vara något om du inte vill ha läkemedel? Det finns på apoteket och kan fungera mot åksjuka, grav.illamående. Sätts som ett armband på vardera handled med en liten kula som trycker på en punkt (akupressur) som kan hjälpa mot illamående!
    Lycka till
    /Karro
  12. 6
    Seabend kanske kan vara något om du inte vill ha läkemedel? Det finns på apoteket och kan fungera mot åksjuka, grav.illamående. Sätts som ett armband på vardera handled med en liten kula som trycker på en punkt (akupressur) som kan hjälpa mot illamående!
    Lycka till
    /Karro
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar