trött,så oerhört trött
Februaribarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jun 2014
    #1

    trött,så oerhört trött

    Jag är gravid med mitt tredje barn. Och så här trött har jag inte varit med någon av dom två tidigare. Skulle kunna sova hela dagarna. Men jag njuter i största drag åt att en liten krabat växer inom mig.
  2. 1
    trött,så oerhört trött Jag är gravid med mitt tredje barn. Och så här trött har jag inte varit med någon av dom två tidigare. Skulle kunna sova hela dagarna. Men jag njuter i största drag åt att en liten krabat växer inom mig.
  3. Medlem sedan
    May 2014
    #2
    Samma här... så oerhört glad att min tjej och jag kan vila/sova tillsammans lite om dagen. Har massor att göra när hon sover men blir inget av det...
  4. 2
    Samma här... så oerhört glad att min tjej och jag kan vila/sova tillsammans lite om dagen. Har massor att göra när hon sover men blir inget av det...
  5. Medlem sedan
    Jun 2014
    #3
    Mina tjejer är så pass stora så att dom vilar inte under dagen :-(
  6. 3
    Mina tjejer är så pass stora så att dom vilar inte under dagen :-(
  7. Femman på G
    #4
    Jag med! Som tur är har jag semester nu, förstår inte hur jag ska kunna hålla mig vaken på jobbet. Hoppas på att den värsta tröttheten hunnit lägga sig tills det blir dags att jobba igen.

    I dag har jag inte haft möjlighet att vila, vilket ledde till att jag till slut var så trött att jag höll på att börja gråta...och antagligen sedan blev överstrött, och ligger nu vaken i sängen utan att ha sovit alls.

    Minns att jag var "komatrött" med trean men minns inte när det värsta gav med sig...
  8. 4
    Jag med! Som tur är har jag semester nu, förstår inte hur jag ska kunna hålla mig vaken på jobbet. Hoppas på att den värsta tröttheten hunnit lägga sig tills det blir dags att jobba igen.

    I dag har jag inte haft möjlighet att vila, vilket ledde till att jag till slut var så trött att jag höll på att börja gråta...och antagligen sedan blev överstrött, och ligger nu vaken i sängen utan att ha sovit alls.

    Minns att jag var "komatrött" med trean men minns inte när det värsta gav med sig...
  9. Medlem sedan
    Jan 2011
    #5
    Är också trött, minns att jag var oehört trött efter jobbet när jag väntade sonen men nu är jag trött större delen av dagarna.
    Mycket mer illamående den här gången, inte så att jag vill spy, bara längre perioder och oftare och när illamåendet kommer skulle jag kunna somna på plats ståendes. Får kämpa för att hålla ögonen öppna.

    Inte blir det roligare av att sonen bara sådär bestämmer sig för att sluta sova middag den här veckan när jag är hemma själv med honom.
    Annars kunde jag ju snott till mig en timmes vila där:-)
  10. 5
    Är också trött, minns att jag var oehört trött efter jobbet när jag väntade sonen men nu är jag trött större delen av dagarna.
    Mycket mer illamående den här gången, inte så att jag vill spy, bara längre perioder och oftare och när illamåendet kommer skulle jag kunna somna på plats ståendes. Får kämpa för att hålla ögonen öppna.

    Inte blir det roligare av att sonen bara sådär bestämmer sig för att sluta sova middag den här veckan när jag är hemma själv med honom.
    Annars kunde jag ju snott till mig en timmes vila där:-)
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar