Claudia
Junibarn 2014
  1. Medlem sedan
    Nov 2011
    #1

    Claudia

    Äntligen kom hon ut, 13 dagar över tiden. Och nån har mät fel för i stället för den lilla bebis alla har sagt jag skulle få ( beräknad runt 3kg) födde jag i dag en 4,6kg tung och 52 cm lång flicka. Vi hann vara på sjukhuset i ca 5 timmar och jag var ett tag på gränsen till värkstorm men det gick bra ändå. Nu ligger hon och sover i min famn och jag har lite svårt att förstå att graviditet och förlossning är över nu.
  2. 1
    Claudia Äntligen kom hon ut, 13 dagar över tiden. Och nån har mät fel för i stället för den lilla bebis alla har sagt jag skulle få ( beräknad runt 3kg) födde jag i dag en 4,6kg tung och 52 cm lång flicka. Vi hann vara på sjukhuset i ca 5 timmar och jag var ett tag på gränsen till värkstorm men det gick bra ändå. Nu ligger hon och sover i min famn och jag har lite svårt att förstå att graviditet och förlossning är över nu.
  3. Medlem sedan
    Jan 2014
    #2
    Grattis!
  4. 2
    Grattis!
  5. Medlem sedan
    Jan 2013
    #3
    Vilken Guldklimp : ) Grattis!!
  6. 3
    Vilken Guldklimp : ) Grattis!!
  7. Medlem sedan
    Nov 2011
    #4
    Tack, det var viss skillnad mot storasyster på 2,3 kg
  8. 4
    Tack, det var viss skillnad mot storasyster på 2,3 kg
  9. Medlem sedan
    Aug 2011
    #5
    GRATTIS!! Vilken riktig gobit
  10. 5
    GRATTIS!! Vilken riktig gobit
  11. Medlem sedan
    Aug 2013
    #6
    Stort grattis Akee!!!
  12. 6
    Stort grattis Akee!!!
  13. Medlem sedan
    Nov 2011
    #7
    Tack, skrutten blev en månad i går och sover redan hela nätter (12-5) längre om jag ger henne mat när hon sover. Tiden går galet fort
  14. 7
    Tack, skrutten blev en månad i går och sover redan hela nätter (12-5) längre om jag ger henne mat när hon sover. Tiden går galet fort
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar