Uttråkad till max......
Augustibarn 2014
  1. Anonym
    #1

    Uttråkad till max......

    Nej nu är jag uttråkad, eller nu? Hela tiden, sover mig igenom dagarna för att de ska gå snabbare, bebis är beräknad i slutet av augusti och jag klättrar verkligen på väggarna!! Det finns ju ingenting alls att göra!!!! Försöker hitta på saker som att läsa och kolla på tv och så där men ingenting är kul..... Jag kan inte heller börja "bona" här hemma eftersom vi har en flytt framför oss också.... Så att mysa i babysimmet och göra allt iordning till den lilla kommer är långt borta känns det som... Vad gör ni alla andra???
  2. 1
    Uttråkad till max...... Nej nu är jag uttråkad, eller nu? Hela tiden, sover mig igenom dagarna för att de ska gå snabbare, bebis är beräknad i slutet av augusti och jag klättrar verkligen på väggarna!! Det finns ju ingenting alls att göra!!!! Försöker hitta på saker som att läsa och kolla på tv och så där men ingenting är kul..... Jag kan inte heller börja "bona" här hemma eftersom vi har en flytt framför oss också.... Så att mysa i babysimmet och göra allt iordning till den lilla kommer är långt borta känns det som... Vad gör ni alla andra???
  3. Medlem sedan
    Apr 2013
    #2
    jag jobbar sista veckan nu, bara 4 dagar kvar... är berknad 2/8 så det är inte så långt kvar. bara 26 dagar, men jag har inte nedräkning...
    igår tvättade jag bäbiskläderna. blir väl planering och packning av bb-väskan snart oxå. väntar bara på en leverans av en bäbisbo och lite kläder som jag beställt av en kompis.
    annars rullar dagarna på som vanligt hemma, har ju 2 storasyskon som behöver roas och väntar otåligt på att lillasyster ska titta ut...
  4. 2
    jag jobbar sista veckan nu, bara 4 dagar kvar... är berknad 2/8 så det är inte så långt kvar. bara 26 dagar, men jag har inte nedräkning...
    igår tvättade jag bäbiskläderna. blir väl planering och packning av bb-väskan snart oxå. väntar bara på en leverans av en bäbisbo och lite kläder som jag beställt av en kompis.
    annars rullar dagarna på som vanligt hemma, har ju 2 storasyskon som behöver roas och väntar otåligt på att lillasyster ska titta ut...
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar