Väldigt tyst i den här "gruppen"
Decemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Väldigt tyst i den här "gruppen"

    Vad synd att det är så dålig aktivitet här. Brukar va kul att se lite hur andra har det. Jämföra krämpor, tillväxt och annat.

    Det kanske skulle finnas en bf-lista?
    Även om just jag inte skulle skriva upp mig... dels eftersom jag inte har ett exakt datum, dels för att jag fortfarande(!) inte tror på det här. Men om ca en vecka är det dags för UL och då får vi hoppas att det kopplar. O så får jag väl ett datum.
  2. 1
    Väldigt tyst i den här "gruppen" Vad synd att det är så dålig aktivitet här. Brukar va kul att se lite hur andra har det. Jämföra krämpor, tillväxt och annat.

    Det kanske skulle finnas en bf-lista?
    Även om just jag inte skulle skriva upp mig... dels eftersom jag inte har ett exakt datum, dels för att jag fortfarande(!) inte tror på det här. Men om ca en vecka är det dags för UL och då får vi hoppas att det kopplar. O så får jag väl ett datum.
  3. Medlem sedan
    Apr 2014
    #2
    Jag har också lite svårt att tro att det växer någon där inne! Är i vecka 18 (17+6), Det börjar sjunka in mer nu när magen växer växer. Har ul på onsdag förhoppningsvis blir det lite verkligare då..

    Jag har haft mycket värk den senaste veckan, det verkar växa mycket nu. Har även varit alldeles spänd (som en kanonkula!) i hela magen. Läste nånstans att det kan vara ligamenten som krampar när magen växer som orsakar spänningen. Någon annan som känt samma sak?
  4. 2
    Jag har också lite svårt att tro att det växer någon där inne! Är i vecka 18 (17+6), Det börjar sjunka in mer nu när magen växer växer. Har ul på onsdag förhoppningsvis blir det lite verkligare då..

    Jag har haft mycket värk den senaste veckan, det verkar växa mycket nu. Har även varit alldeles spänd (som en kanonkula!) i hela magen. Läste nånstans att det kan vara ligamenten som krampar när magen växer som orsakar spänningen. Någon annan som känt samma sak?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar