hur mår ni?
Februaribarn 2015
  1. Medlem sedan
    May 2014
    #1

    hur mår ni?

    Mår inte illa vilket i sig är skönt, samma när jag väntade dottern. Men att må illa känns som en bekräftelse på att man är gravid... nu oroa jag mig att jag hittar på allt. Hann bara få en mens mellan graviditeterna, inte för de spelar någon roll..

    Blir de vimsigt här ;-) oroade mig lika mycket när jag väntade dottern.. tidigt ultraljud den 28/7.

    Det jag däremot är är att jag är trött och får bara i mig små portioner mat sen tar de stopp.

    Hur mår ni?
  2. 1
    hur mår ni? Mår inte illa vilket i sig är skönt, samma när jag väntade dottern. Men att må illa känns som en bekräftelse på att man är gravid... nu oroa jag mig att jag hittar på allt. Hann bara få en mens mellan graviditeterna, inte för de spelar någon roll..

    Blir de vimsigt här ;-) oroade mig lika mycket när jag väntade dottern.. tidigt ultraljud den 28/7.

    Det jag däremot är är att jag är trött och får bara i mig små portioner mat sen tar de stopp.

    Hur mår ni?
  3. Medlem sedan
    Jun 2014
    #2
    Jag har inte heller varit särskilt illamående, men också varit jättenervös för det känns ju som det hör till.. Det verkar som folk blir besvikna när dom frågar hur man mår och man säger att det är helt ok.
    Däremot har jag varit sjukt trött, sömntåget går typ 19 på kvällen.
    Ät så mycket det går. Viktigt att man får i sig nåt!
  4. 2
    Jag har inte heller varit särskilt illamående, men också varit jättenervös för det känns ju som det hör till.. Det verkar som folk blir besvikna när dom frågar hur man mår och man säger att det är helt ok.
    Däremot har jag varit sjukt trött, sömntåget går typ 19 på kvällen.
    Ät så mycket det går. Viktigt att man får i sig nåt!
  5. Medlem sedan
    May 2014
    #3
    Egentligen skönt att inte må illa heller :-) med dottern kom de i slutet istället. Väldans trött här också. Småäta funkar här :-)
  6. 3
    Egentligen skönt att inte må illa heller :-) med dottern kom de i slutet istället. Väldans trött här också. Småäta funkar här :-)
  7. Medlem sedan
    Jun 2014
    #4
    Jag har mått sjukt dåligt. I början hjälpte det att småäta, men till slut var jag tvungen att ta åksjuketabletter fast jag var helt emot det. Fast det har blivit bättre igen Klarar mig utan tabletter igen.
    Är även jättetrött. Orkar ingenting. Känner mig både tråkig och uttråkad. Är väldigt tacksam för bästa sambon som är så förstående och fixar allt <3
    Yrsel hade jag också, men det har gått över.
    Springer på toa stup i kvarten :/

    Den här graviditeten är helt annorlunda än förra då jag knappt märkte att jag var gravid. .och därför oroade mig hela tiden.. Vet inte vilket som är bäst
  8. 4
    Jag har mått sjukt dåligt. I början hjälpte det att småäta, men till slut var jag tvungen att ta åksjuketabletter fast jag var helt emot det. Fast det har blivit bättre igen Klarar mig utan tabletter igen.
    Är även jättetrött. Orkar ingenting. Känner mig både tråkig och uttråkad. Är väldigt tacksam för bästa sambon som är så förstående och fixar allt <3
    Yrsel hade jag också, men det har gått över.
    Springer på toa stup i kvarten :/

    Den här graviditeten är helt annorlunda än förra då jag knappt märkte att jag var gravid. .och därför oroade mig hela tiden.. Vet inte vilket som är bäst
  9. Medlem sedan
    Jun 2014
    #5
    Ojdå... det har jag inte tänkt på, men det kan det ju göra.. (min första nu). Hoppas att jag slipper det. Sover hellre
    Är det någon skillnad den här gången? Tror du det är en flicka igen?
  10. 5
    Ojdå... det har jag inte tänkt på, men det kan det ju göra.. (min första nu). Hoppas att jag slipper det. Sover hellre
    Är det någon skillnad den här gången? Tror du det är en flicka igen?
  11. Medlem sedan
    May 2014
    #6
    Frågar du mig tror jag det är en flicka då allt är så likt min första graviditet :-)

    Kiwik hoppas du får må bra nu!

    Sovit två och en halv timme nu med dottern! Jag som hoppades på tidig kväll här... kommer ha en pigg tjej efter läggdags (20.00).
  12. 6
    Frågar du mig tror jag det är en flicka då allt är så likt min första graviditet :-)

    Kiwik hoppas du får må bra nu!

    Sovit två och en halv timme nu med dottern! Jag som hoppades på tidig kväll här... kommer ha en pigg tjej efter läggdags (20.00).
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar