Hej alla mammor!
Marsbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Jul 2013
    #1

    Hej alla mammor!

    Hej allihopa!
    Är ny här i gruppen (blev medlem under graviditeten men glömde sedan av forumet) 😊 mitt namn är Sanna och jag är 24 år och fick mitt första barn 25/3 (BF 2/4 så jag var med april-gruppen tidigare).
    Jag och min man bor i Dalarna med vår lilla son Kevin 😊

    Var i landet befinner ni er och hur mår alla?
  2. 1
    Hej alla mammor! Hej allihopa!
    Är ny här i gruppen (blev medlem under graviditeten men glömde sedan av forumet) 😊 mitt namn är Sanna och jag är 24 år och fick mitt första barn 25/3 (BF 2/4 så jag var med april-gruppen tidigare).
    Jag och min man bor i Dalarna med vår lilla son Kevin 😊

    Var i landet befinner ni er och hur mår alla?
  3. Medlem sedan
    Dec 2013
    #2
    Hej Sanna!
    Lurigt det där när de små inte kommer exakt på utsatt datum.
    Min lilla tjej var 2 veckor tidig men fortf inom mars så jag slapp iaf. "byta grupp" å sånt.
    Välkommen bland marsmammorna iaf!

    Känns som att de flesta var som aktivast när vi gick och räknade ner till att bebisarna skulle komma ut. Jag har knappt hunnit öppna datorn vissa dagar å börjar först nu känna ett intresse/behov av att samtala med andra mammor och i såna här specifika forum.
  4. 2
    Hej Sanna!
    Lurigt det där när de små inte kommer exakt på utsatt datum.
    Min lilla tjej var 2 veckor tidig men fortf inom mars så jag slapp iaf. "byta grupp" å sånt.
    Välkommen bland marsmammorna iaf!

    Känns som att de flesta var som aktivast när vi gick och räknade ner till att bebisarna skulle komma ut. Jag har knappt hunnit öppna datorn vissa dagar å börjar först nu känna ett intresse/behov av att samtala med andra mammor och i såna här specifika forum.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar