Vad ska ni dricka ikväll?
Mat & dryck
  1. Medlem sedan
    Mar 2014
    #1

    Vad ska ni dricka ikväll?

    Vad ska alla dricka ikväll till maten och/eller dricka under kvällen? Skulle vilja ha lite tips på något gott vin då mina vänner från Uppsala kommer över och äta hos oss. tack!
  2. 1
    Vad ska ni dricka ikväll? Vad ska alla dricka ikväll till maten och/eller dricka under kvällen? Skulle vilja ha lite tips på något gott vin då mina vänner från Uppsala kommer över och äta hos oss. tack!
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2
    Sent men ett rött vin jag kan rekommendera är Ramos, som jag tycker är gott! Det drack vi igår kväll när vi firade en kompis som fyller år.
  4. 2
    Sent men ett rött vin jag kan rekommendera är Ramos, som jag tycker är gott! Det drack vi igår kväll när vi firade en kompis som fyller år.
  5. Medlem sedan
    Mar 2014
    #3
    Skulle vilja rekommendera Morbergs vin. riktigt bra speciellt till nygrillat, lite sent nu men till nästa gång kör på det!
  6. 3
    Skulle vilja rekommendera Morbergs vin. riktigt bra speciellt till nygrillat, lite sent nu men till nästa gång kör på det!
  7. Medlem sedan
    Jul 2003
    #4
    Jag tycker att det är viktigt att anpassa drycken efter maten för att få en bra helhetsupplevelse. Så, beroende på vad ni skulle äta hade mina tips blivit helt olika
  8. 4
    Jag tycker att det är viktigt att anpassa drycken efter maten för att få en bra helhetsupplevelse. Så, beroende på vad ni skulle äta hade mina tips blivit helt olika
  9. Medlem sedan
    Jan 2014
    #5
    Är det du som är anden i lampan? hihi.

    Ikväll så ska vi dricka Per Morbergs öl, den har varit en favorit den här varma sommaren, kan verkligen rekommendera den! http://www.systembolaget.se/89279 Köp en låda direkt så har du hemma =)
  10. 5
    Är det du som är anden i lampan? hihi.

    Ikväll så ska vi dricka Per Morbergs öl, den har varit en favorit den här varma sommaren, kan verkligen rekommendera den! http://www.systembolaget.se/89279 Köp en låda direkt så har du hemma =)
  11. Medlem sedan
    Mar 2014
    #6
    Morbergs Glögg så ska jag testa i helgen!
  12. 6
    Morbergs Glögg så ska jag testa i helgen!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar