pluss
Aprilbarn 2015
  1. Medlem sedan
    May 2013
    #1

    pluss

    Idag plussade jag på stickan och har räknat ut att BF kommer bli 21a april.
    Hoppas det snart dyker upp fler som har BF i april
  2. 1
    pluss Idag plussade jag på stickan och har räknat ut att BF kommer bli 21a april.
    Hoppas det snart dyker upp fler som har BF i april
  3. Medlem sedan
    Aug 2014
    #2
    Citat Ursprungligen postat av bumsan1 Visa inlägg
    Idag plussade jag på stickan och har räknat ut att BF kommer bli 21a april.
    Hoppas det snart dyker upp fler som har BF i april
    Stort grattis till dig!

    Jag plussade tidigt i förra veckan och har räknat ut BF 13 april. Så spännande!
  4. 2
    Citat Ursprungligen postat av bumsan1 Visa inlägg
    Idag plussade jag på stickan och har räknat ut att BF kommer bli 21a april.
    Hoppas det snart dyker upp fler som har BF i april
    Stort grattis till dig!

    Jag plussade tidigt i förra veckan och har räknat ut BF 13 april. Så spännande!
  5. Medlem sedan
    May 2013
    #3
    Åh va kul!
    Det är vårat första barn och när jag såg pluset så fick jag en chock även fast jag redan hade magkänslan att det skulle vara ett pluss
  6. 3
    Åh va kul!
    Det är vårat första barn och när jag såg pluset så fick jag en chock även fast jag redan hade magkänslan att det skulle vara ett pluss
  7. Medlem sedan
    Aug 2014
    #4
    Grattis allihopa! själv gjorde jag ett test i onsdags och ett i fredags och två tydliga streck visade sig snabbt båda gångerna! Kan fortfarande inte förstå att det är sant! Har tillfälligt beräknad BF 1 april
  8. 4
    Grattis allihopa! själv gjorde jag ett test i onsdags och ett i fredags och två tydliga streck visade sig snabbt båda gångerna! Kan fortfarande inte förstå att det är sant! Har tillfälligt beräknad BF 1 april
  9. Medlem sedan
    May 2013
    #5
    Åh va kul grattis!
    Är det första barnet för er eller har ni barn sen tidigare?
    Det är första barnet för mig och min sambo
  10. 5
    Åh va kul grattis!
    Är det första barnet för er eller har ni barn sen tidigare?
    Det är första barnet för mig och min sambo
  11. Medlem sedan
    Aug 2014
    #6
    Tack så mycket och detsamma som sagt! Det är första för oss åh så kul! Hur mår du/ni?
  12. 6
    Tack så mycket och detsamma som sagt! Det är första för oss åh så kul! Hur mår du/ni?
  13. Medlem sedan
    May 2013
    #7
    Jag mår för tillfället bra. Lite ömma bröst och lätt mensvärk till och från men annars bra. Några dagar innan plusset hade jag lätt illamående känsla men den gick över ganska fort

    Du då?
  14. 7
    Jag mår för tillfället bra. Lite ömma bröst och lätt mensvärk till och från men annars bra. Några dagar innan plusset hade jag lätt illamående känsla men den gick över ganska fort

    Du då?
  15. Medlem sedan
    May 2013
    #8
    Vore kul att veta vart alla bor utifall man bor i närheten av varandra så kanske man kan ses och ta en fika och liksom kunna diskutera frågor och tankar med varandra?

    Jag finns i sala
  16. 8
    Vore kul att veta vart alla bor utifall man bor i närheten av varandra så kanske man kan ses och ta en fika och liksom kunna diskutera frågor och tankar med varandra?

    Jag finns i sala
  17. Medlem sedan
    Aug 2014
    #9
    Åh så skönt hoppas det fortsätter att vara lugnt jag har tyvärr legat i feber, illamående, yrsel, astmaproblem å nedrans förkylning sedan i torsdags förra veckan :/ så sängliggande... men hoppas det släpper snart så jag kan återgå till jobbet å glädjas mer åt miraklet! :-D
  18. 9
    Åh så skönt hoppas det fortsätter att vara lugnt jag har tyvärr legat i feber, illamående, yrsel, astmaproblem å nedrans förkylning sedan i torsdags förra veckan :/ så sängliggande... men hoppas det släpper snart så jag kan återgå till jobbet å glädjas mer åt miraklet! :-D
  19. Medlem sedan
    Aug 2014
    #10
    Mycket bra idé! jag bor dock i Borås..
  20. 10
    Mycket bra idé! jag bor dock i Borås..
  21. Medlem sedan
    Apr 2010
    #11
    Åh grattis!!!
  22. 11
    Åh grattis!!!
  23. Medlem sedan
    Aug 2014
    #12
    Hej alla i aprilgruppen! Jag och min sambo väntar vårt första barn den 22 april. Känns fruktansvärt kul och samtidigt lite skrämmande. Hur mår ni? Har ni haft en lugn eller kämpig första tid av graviditeten?
  24. 12
    Hej alla i aprilgruppen! Jag och min sambo väntar vårt första barn den 22 april. Känns fruktansvärt kul och samtidigt lite skrämmande. Hur mår ni? Har ni haft en lugn eller kämpig första tid av graviditeten?
  25. Medlem sedan
    Aug 2014
    #13
    Hej, grattis och välkommen! åh så roligt! Jag håller med dig angående att det är lite skrämmande samtidigt som det är ett fantastiskt mirakel! Jag har mått väldigt dåligt men nu mår jag väl lite bättre! Mår illa varje förmiddag å har svårt med närhet å så tycker jag att alla byxor som sitter minsta lilla åt gör ont hehe. Hur mår du/ni?
  26. 13
    Hej, grattis och välkommen! åh så roligt! Jag håller med dig angående att det är lite skrämmande samtidigt som det är ett fantastiskt mirakel! Jag har mått väldigt dåligt men nu mår jag väl lite bättre! Mår illa varje förmiddag å har svårt med närhet å så tycker jag att alla byxor som sitter minsta lilla åt gör ont hehe. Hur mår du/ni?
  27. Medlem sedan
    Aug 2014
    #14
    Tack! Är det första barnet?
    Jag har inte haft särskilt mycket besvär, mest onda bröst. Det var väl egentligen mina känsliga bröst som fick mig att inse att jag var gravid åh, låter inte kul med illamående! Hoppas att det fortsätter att gå åt rätt håll!
  28. 14
    Tack! Är det första barnet?
    Jag har inte haft särskilt mycket besvär, mest onda bröst. Det var väl egentligen mina känsliga bröst som fick mig att inse att jag var gravid åh, låter inte kul med illamående! Hoppas att det fortsätter att gå åt rätt håll!
  29. Medlem sedan
    Apr 2010
    #15
    Går idag in i vecka 12 (blev tillbakaflyttad 2 veckor) men mår illa, onda bröst och magen börjar synas ganska bra nu <3
    Sonen på 4.5år väntar med spänning på att bli storebror <3
  30. 15
    Går idag in i vecka 12 (blev tillbakaflyttad 2 veckor) men mår illa, onda bröst och magen börjar synas ganska bra nu <3
    Sonen på 4.5år väntar med spänning på att bli storebror <3
  31. Medlem sedan
    Aug 2014
    #16
    Åh okej! Hoppas det släpper i brösten! Jo det är första barnet! tack! det hoppas jag verkligen!

    åh så härligt med magen! min börjar också synas! känns så mycket mer verkligt helt plötsligt! åh det kan jag tänka mig, så roligt!
  32. 16
    Åh okej! Hoppas det släpper i brösten! Jo det är första barnet! tack! det hoppas jag verkligen!

    åh så härligt med magen! min börjar också synas! känns så mycket mer verkligt helt plötsligt! åh det kan jag tänka mig, så roligt!
  33. Medlem sedan
    Aug 2014
    #17
    Var på första inskrivningssamtalet igår, så himla spännande! Jag har en fråga ang. tidigt ultraljud. Har ni gjort det? Alltså det man kan välja att göra i vecka typ 12 eller nåt sånt.
  34. 17
    Var på första inskrivningssamtalet igår, så himla spännande! Jag har en fråga ang. tidigt ultraljud. Har ni gjort det? Alltså det man kan välja att göra i vecka typ 12 eller nåt sånt.
  35. Medlem sedan
    Apr 2010
    #18
    Jag går på tidigt UL just för att jag har en lungsjukdom och dels för att jag fick ett MA i vintras, så jag kollas lite extra.
  36. 18
    Jag går på tidigt UL just för att jag har en lungsjukdom och dels för att jag fick ett MA i vintras, så jag kollas lite extra.
  37. Medlem sedan
    Aug 2014
    #19
    Ja okej, då är det ju bra att göra det. Sen kan det ju vara lite mysigt också, att se barnet även om det bara är på en skärm Var bor ni alla förresten?
  38. 19
    Ja okej, då är det ju bra att göra det. Sen kan det ju vara lite mysigt också, att se barnet även om det bara är på en skärm Var bor ni alla förresten?
  39. Medlem sedan
    Apr 2010
    #20
    Ja, idag ska jag dit igen och idag skulle jag vilja ha ett kort med mig hem

    Jag bor i Västerås, du då?
  40. 20
    Ja, idag ska jag dit igen och idag skulle jag vilja ha ett kort med mig hem

    Jag bor i Västerås, du då?
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar