Måste bara gnälla lite.. 😦
Decemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Måste bara gnälla lite.. 😦

    Jag är så himla trött på att gå runt med ett lätt illamående och typ halsbränna.
    Är dessutom rätt ofta trött.

    Är så sugen på att kunna äta nåt riktigt gott och njuta av det!
    Istället för att sitta och må illa efteråt. Men den dagen kommer ju förstås, om inte före så troligen i december då.. positivt tänkande. 

    Inte roligt att gnälla, men ibland behöver man få det ur sig.
    och omgivningen börjar nog tröttna på min likgiltiga illamående uppsyn.
    Försöker "rycka upp mig", men det är lättare sagt än gjort.
  2. 1
    Måste bara gnälla lite.. 😦 Jag är så himla trött på att gå runt med ett lätt illamående och typ halsbränna.
    Är dessutom rätt ofta trött.

    Är så sugen på att kunna äta nåt riktigt gott och njuta av det!
    Istället för att sitta och må illa efteråt. Men den dagen kommer ju förstås, om inte före så troligen i december då.. positivt tänkande. 

    Inte roligt att gnälla, men ibland behöver man få det ur sig.
    och omgivningen börjar nog tröttna på min likgiltiga illamående uppsyn.
    Försöker "rycka upp mig", men det är lättare sagt än gjort.
  3. Medlem sedan
    Apr 2014
    #2
    Man måste få vara gnällig på sin graviditet också, inte bara jätteglad! Jag var gnällig när jag mådde illa och fick nästan dåligt samvete för att jag inte var toppenglad hela tiden och bara njöt av att vara gravid. Så känner jag inte längre. Har Jag en (många) jobbiga dagar så måste jag få säga det, precis som alla andra får! Så gnäll på, ibland är det skitjobbigt att vara gravid!
  4. 2
    Man måste få vara gnällig på sin graviditet också, inte bara jätteglad! Jag var gnällig när jag mådde illa och fick nästan dåligt samvete för att jag inte var toppenglad hela tiden och bara njöt av att vara gravid. Så känner jag inte längre. Har Jag en (många) jobbiga dagar så måste jag få säga det, precis som alla andra får! Så gnäll på, ibland är det skitjobbigt att vara gravid!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar