tiden går snabbt
Novemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Dec 2013
    #1

    tiden går snabbt

    Oj vad tiden går jag har tänkt uppdaterad från oss länge men men . Är nu i v.28 (27+0). Allt går jätte bra och jag är förvånad över hur bra jag mår. Mina ända besvär är halsbränna och att jag lätt blir anfodd. Hur mår ni andra?
  2. 1
    tiden går snabbt Oj vad tiden går jag har tänkt uppdaterad från oss länge men men . Är nu i v.28 (27+0). Allt går jätte bra och jag är förvånad över hur bra jag mår. Mina ända besvär är halsbränna och att jag lätt blir anfodd. Hur mår ni andra?
  3. Medlem sedan
    Sep 2011
    #2
    Samma sak, enya86. Allt är förvånansvärt bra förutom halsbränna ibland men Samarin hjälper än så länge.

    Ibland känner jag som att magen kommer spricka, den är så hård och man känner bebisens rörelser hela tiden (andra barnet). Hur är det med er andra?
  4. 2
    Samma sak, enya86. Allt är förvånansvärt bra förutom halsbränna ibland men Samarin hjälper än så länge.

    Ibland känner jag som att magen kommer spricka, den är så hård och man känner bebisens rörelser hela tiden (andra barnet). Hur är det med er andra?
  5. Medlem sedan
    Dec 2012
    #3
    Ja tiden går verkligen fort! jag mår toppen på alla sätt och vis. Tycker bara man börjar känna sig lite klumpig nu, men det hör väl till. Hade aldrig förväntat mig att jag skulle må så här bra under graviditeten.
  6. 3
    Ja tiden går verkligen fort! jag mår toppen på alla sätt och vis. Tycker bara man börjar känna sig lite klumpig nu, men det hör väl till. Hade aldrig förväntat mig att jag skulle må så här bra under graviditeten.
  7. Medlem sedan
    Aug 2008
    #4
    Hej!
    Är nu i v 26+4 och mår också bra förutom foglossning. Men det är överkomligt. Börjar få minska matportionernas storlek och öka dem i antal istället för att slippa halsbrännan :-)
    Har en del sammandragningar som sig bör och en nattaktiv bebis, bådar inte gott.... :-)
    Heja oss, snart bara en trimester kvar!
  8. 4
    Hej!
    Är nu i v 26+4 och mår också bra förutom foglossning. Men det är överkomligt. Börjar få minska matportionernas storlek och öka dem i antal istället för att slippa halsbrännan :-)
    Har en del sammandragningar som sig bör och en nattaktiv bebis, bådar inte gott.... :-)
    Heja oss, snart bara en trimester kvar!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar