aggretion, ilska, vrede, gravid
Psykisk ohälsa
  1. Medlem sedan
    Aug 2014
    #1

    aggretion, ilska, vrede, gravid

    Jag är i vecka 12, har en dotter sedan innan på 3,5 år, tycker att mitt liv borde vara bra. är sjukskriven just nu, fått diagnos ADHD/Borderline och depression. Men tycket mig med hjälp av medicin, och terapi mått bra, och nu tillsammans med min nya kille väntar ja då barn nummer 2. MEN Ja är såååå ARG hela tiden? Mest på honom, och tyvärr skriker ja mycket så min dotter både ser och hör. Är som att ja inte kan kontrollera mig, jag bara exploderar! Kan va över att han inte städat, eller inte gjort kaffe eller pratar för högt i telefonen osv.
    Mintanker blir direkt, JAHA är de så här ja ska leva i resten a mitt iv, me en karl som inte hjälper till, som är lat osv. detta är ju igenligen värdlsiga saker, men ändå blir ja så arg. nästan så ja känner hat.
    Ja hoppas verklien att detta bara är hormoner? Eller är det så att ja inte älskar honom?!
  2. 1
    aggretion, ilska, vrede, gravid Jag är i vecka 12, har en dotter sedan innan på 3,5 år, tycker att mitt liv borde vara bra. är sjukskriven just nu, fått diagnos ADHD/Borderline och depression. Men tycket mig med hjälp av medicin, och terapi mått bra, och nu tillsammans med min nya kille väntar ja då barn nummer 2. MEN Ja är såååå ARG hela tiden? Mest på honom, och tyvärr skriker ja mycket så min dotter både ser och hör. Är som att ja inte kan kontrollera mig, jag bara exploderar! Kan va över att han inte städat, eller inte gjort kaffe eller pratar för högt i telefonen osv.
    Mintanker blir direkt, JAHA är de så här ja ska leva i resten a mitt iv, me en karl som inte hjälper till, som är lat osv. detta är ju igenligen värdlsiga saker, men ändå blir ja så arg. nästan så ja känner hat.
    Ja hoppas verklien att detta bara är hormoner? Eller är det så att ja inte älskar honom?!
  3. Medlem sedan
    Apr 2015
    #2
    Du älskar nog honom men ditt humör är dåligt, när man är gravid ska man inte ta sig själv på för stort allvar
  4. 2
    Du älskar nog honom men ditt humör är dåligt, när man är gravid ska man inte ta sig själv på för stort allvar
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar