Vänner i Stockholm
Hitta nya vänner
  1. Medlem sedan
    Jul 2014
    #1

    Vänner i Stockholm

    Hej!
    Jag vill gärna ha vänner i Stockholm! Har inte varit här länge då jag är norsk och har flyttad från Norge för ca ett år sen. Jag är gravid i vecka 24 och är 34 år.
  2. 1
    Vänner i Stockholm Hej!
    Jag vill gärna ha vänner i Stockholm! Har inte varit här länge då jag är norsk och har flyttad från Norge för ca ett år sen. Jag är gravid i vecka 24 och är 34 år.
  3. Medlem sedan
    Jan 2011
    #2

    Vänner i Stockholm

    Hej! Grattis till bebben Om du har facebook kan jag tipsa om att det finns lite olika mammagrupper där. Det är lite enklare att få kontakt på det viset än via Aff
  4. 2
    Vänner i Stockholm Hej! Grattis till bebben Om du har facebook kan jag tipsa om att det finns lite olika mammagrupper där. Det är lite enklare att få kontakt på det viset än via Aff
  5. Medlem sedan
    Jul 2014
    #3
    Tack så mycket!
    Och tack för tipset! Söker jag bara på mammagruppen på Facebook eller har du namnet på någon grupper jag kan hitta?
  6. 3
    Tack så mycket!
    Och tack för tipset! Söker jag bara på mammagruppen på Facebook eller har du namnet på någon grupper jag kan hitta?
  7. Medlem sedan
    Jan 2015
    #4
    Hej Camall! Jag flyttade hit från Skåne för 2 år sedan, är också 34 och fick första barnet i februari. Jag träffas gärna.
  8. 4
    Hej Camall! Jag flyttade hit från Skåne för 2 år sedan, är också 34 och fick första barnet i februari. Jag träffas gärna.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar