För gammal? Utseende?
Pappasnack
  1. Anonym
    #1

    För gammal? Utseende?

    Ser ut som folk i allmänhet, absolut inte en "skräcktant", är vanlig utan några konstiga vanor. Hur oattraktiv eller attraktiv är man för att hitta en likadan partner bland jämngamla män? Är 54 år, inte intresserad av varken yngre eller äldre utan män i samma ålder. Är det kört för mig? Vill män i min ålder helst ha unga kvinnor? Har stött på så många som inte är att lita på? Var hittar man i så fall juvelerna? Dvs vanliga hyggliga människor (inga änglar.)
  2. 1
    För gammal? Utseende? Ser ut som folk i allmänhet, absolut inte en "skräcktant", är vanlig utan några konstiga vanor. Hur oattraktiv eller attraktiv är man för att hitta en likadan partner bland jämngamla män? Är 54 år, inte intresserad av varken yngre eller äldre utan män i samma ålder. Är det kört för mig? Vill män i min ålder helst ha unga kvinnor? Har stött på så många som inte är att lita på? Var hittar man i så fall juvelerna? Dvs vanliga hyggliga människor (inga änglar.)
  3. Medlem sedan
    May 2004
    #2

    Nej det är definitivt inte...

    kört för dig men dålig självbild/självkänsla gör att man som man många gånger backar.

    Sträck på dig. Var lite kåt, glad och tacksam med glimten i ögat så är det inga som helst problem.
    Same shit different day.
    Hänger här dygnet runt, alla dagar på året.

    Är du en utav idioterna....ja då kan du dra åt helvete.
  4. 2
    Nej det är definitivt inte... kört för dig men dålig självbild/självkänsla gör att man som man många gånger backar.

    Sträck på dig. Var lite kåt, glad och tacksam med glimten i ögat så är det inga som helst problem.
  5. Medlem sedan
    Aug 1998
    Forumvärd
    #3

    Definitivt inte kört

    Fast visst kan det kännas så. Jag vet, jag har rätt ofta samma känsla och är 56...
    Fast min bror hittade en ny när han var ca 55 så det skall säkert gå!

    Vem som helst kan bli förlåten när de haft fel.
    Det svåra är att bli förlåten för att du har haft rätt!

    Värd hos Allt för Föräldrar
  6. 3
    Definitivt inte kört Fast visst kan det kännas så. Jag vet, jag har rätt ofta samma känsla och är 56...
    Fast min bror hittade en ny när han var ca 55 så det skall säkert gå!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar