yaaay
Aprilbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Sep 2014
    #1

    yaaay

    Tja..kul att hitta lite människor som skall ha bäbisar samtidigt..
  2. 1
    yaaay Tja..kul att hitta lite människor som skall ha bäbisar samtidigt..
  3. Medlem sedan
    Sep 2014
    #2
    Är det någon som bor i Göteborg mer än jag? :P
  4. 2
    Är det någon som bor i Göteborg mer än jag? :P
  5. Medlem sedan
    Aug 2014
    #3
    Jag bor i Gbg!
  6. 3
    Jag bor i Gbg!
  7. Medlem sedan
    Sep 2014
    #4
    Hehe äntligen när ska ditt barn "ploppa " ut?
  8. 4
    Hehe äntligen när ska ditt barn "ploppa " ut?
  9. Medlem sedan
    Aug 2014
    #5
    Hej! Jag bor i Borås!
  10. 5
    Hej! Jag bor i Borås!
  11. Medlem sedan
    Sep 2014
    #6
    Jaha va roligt..Borås ligger ju inte allt för långt ifrån Göteborg kul om man kunde följas åt lite under graviditetena och se hur det går för er..Och kanske ses nångång i framtiden också
  12. 6
    Jaha va roligt..Borås ligger ju inte allt för långt ifrån Göteborg kul om man kunde följas åt lite under graviditetena och se hur det går för er..Och kanske ses nångång i framtiden också
  13. Medlem sedan
    Aug 2014
    #7
    I slutet av april era små liv då? Neej, Gbg och Borås ligger ju nära! Hade vart jättekul att följas åt såklart! Vi har fått tid för ul 3 oktober, och det känns bra att kolla att allt står rätt till. Fick en blödning i natt, hoppas verkligen inte att det är något konstigt.. Har ni vart med om det?
  14. 7
    I slutet av april era små liv då? Neej, Gbg och Borås ligger ju nära! Hade vart jättekul att följas åt såklart! Vi har fått tid för ul 3 oktober, och det känns bra att kolla att allt står rätt till. Fick en blödning i natt, hoppas verkligen inte att det är något konstigt.. Har ni vart med om det?
  15. Medlem sedan
    Aug 2014
    #8
    Nej men precis! ja defintivt! Det hade varit mycket trevligt!
  16. 8
    Nej men precis! ja defintivt! Det hade varit mycket trevligt!
  17. Medlem sedan
    Aug 2014
    #9
    Hej
    Jag väntar mitt 6e 10 april och bor i partille, hur mår ni alla? väntar ni 1a eller har ni fler innan?
  18. 9
    Hej
    Jag väntar mitt 6e 10 april och bor i partille, hur mår ni alla? väntar ni 1a eller har ni fler innan?
  19. Medlem sedan
    Sep 2014
    #10
    Sandor86: hur gick ultraljudet?

    6barnsmor: oj 6 barn var inte dåligt..då kanske jag kan lära mig en del av dig som väntar miTT första
  20. 10
    Sandor86: hur gick ultraljudet?

    6barnsmor: oj 6 barn var inte dåligt..då kanske jag kan lära mig en del av dig som väntar miTT första
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar