UL gjort nu
Februaribarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jun 2014
    #1

    UL gjort nu

    Vi var och gjorde UL i Hudik och herregud vilken skillnad mot STHLM. Mycket sämre här. Men, men åkte till STHLM i torsdags och gjorde ytterligare ett UL på mamma-mia där och allt ser bara bra ut och vi ska nu till vårt tredje barn få en pojke. Vi är så glada, nu är det bara att komma på bra namn till honom. Emil är ett förslag. Nu vill jag bara att tiden ska gå och att vi ska få träffa denna underbara lilla pojke som växer i min mage.
  2. 1
    UL gjort nu Vi var och gjorde UL i Hudik och herregud vilken skillnad mot STHLM. Mycket sämre här. Men, men åkte till STHLM i torsdags och gjorde ytterligare ett UL på mamma-mia där och allt ser bara bra ut och vi ska nu till vårt tredje barn få en pojke. Vi är så glada, nu är det bara att komma på bra namn till honom. Emil är ett förslag. Nu vill jag bara att tiden ska gå och att vi ska få träffa denna underbara lilla pojke som växer i min mage.
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Helt underbart! Grattis till pojken! Emil är ett underbart namn tycker jag!

    Ska på mitt andra UL på tors, då de inte kunde se allt på förra sa de. Men allt såg bra ut, var "bara" ålder och storlek som de inte kunde fastställa. Enligt det som de fick fram skulle jag blivit gravid 16 dagar senare än jag själv räknat med, vilket de inte trodde på själva. Så ska få se vårt lilla mirakel igen då och blir nog att fråga om kön, kan nog inte låta bli denna gång! Har en pojke född mars 2010.
  4. 2
    Helt underbart! Grattis till pojken! Emil är ett underbart namn tycker jag!

    Ska på mitt andra UL på tors, då de inte kunde se allt på förra sa de. Men allt såg bra ut, var "bara" ålder och storlek som de inte kunde fastställa. Enligt det som de fick fram skulle jag blivit gravid 16 dagar senare än jag själv räknat med, vilket de inte trodde på själva. Så ska få se vårt lilla mirakel igen då och blir nog att fråga om kön, kan nog inte låta bli denna gång! Har en pojke född mars 2010.
  5. Medlem sedan
    Jun 2014
    #3
    Håller tummarna för dig på torsdag. Själv fick jag tjej nr2 2010 i mars. Perfekt ålderskillnad mellan barnen tycker jag.
  6. 3
    Håller tummarna för dig på torsdag. Själv fick jag tjej nr2 2010 i mars. Perfekt ålderskillnad mellan barnen tycker jag.
  7. Medlem sedan
    Jun 2014
    #4
    Grattis!! Våran lilla blir nog en tjej enligt senaste UL!
  8. 4
    Grattis!! Våran lilla blir nog en tjej enligt senaste UL!
  9. Medlem sedan
    Jul 2009
    #5
    Tycker med ålderskillnaden på min son och bebis blir bra!
    Det verkar som det är en liten tjej vi väntar. Blev flyttad bak 10 dagar dock till ca den 7 Feb.
    Ska in och ta fostervattenprov imorn och till extra ul av hjärtat den 13/10.
    De hittade liten "eventuell" avvikelse i huvudet med extra vätska, som lika gärna kan vara normal! Lika så på hjärtat och lungvenen. Allt kan vara som det ska, men de vill inte chansa! På ett eventuellt mindre hjärtfel och Down syndrom! Snacka om att jag är nervös och kommer vara tills ja får veta! Tur jag är helt sjukskriven just nu kan jag säga!
  10. 5
    Tycker med ålderskillnaden på min son och bebis blir bra!
    Det verkar som det är en liten tjej vi väntar. Blev flyttad bak 10 dagar dock till ca den 7 Feb.
    Ska in och ta fostervattenprov imorn och till extra ul av hjärtat den 13/10.
    De hittade liten "eventuell" avvikelse i huvudet med extra vätska, som lika gärna kan vara normal! Lika så på hjärtat och lungvenen. Allt kan vara som det ska, men de vill inte chansa! På ett eventuellt mindre hjärtfel och Down syndrom! Snacka om att jag är nervös och kommer vara tills ja får veta! Tur jag är helt sjukskriven just nu kan jag säga!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar