solskens historier efter många missfall
Missfall
  1. Anonym
    #1

    solskens historier efter många missfall

    Hej är en 34 åring kvinna som har fått tre missfall och efter de missfallen födde jag en son. Till alla er som kämpar så vill jag berätta min historia för er som kanske kan ge er lite hopp även om livet känns värdelöst när man får missfall på missfall. Jag fick ett missfall år 2011 ofosterlig graviditet sen år 2012 fick jag ett missfall då embryot dog i v 6 och samma år fick jag ett missfall till i v 8 trots fina hjärtslag i v 6 och 2013 dec födde jag en fullt frisk son kan även berätta att jag är gravid igen med förhoppningsvis vårt andra barn om allt vill sig väl. Man lever i oro varje gång man får ett plus på stickan då man har den historien som man har bakom sig. Ge inte upp kämpa vidare även om det ser mörkt ut för det kan inte alltid gå dåligt turen måste vända någon gång. Kram till alla er som kämpar där ute.
  2. 1
    solskens historier efter många missfall Hej är en 34 åring kvinna som har fått tre missfall och efter de missfallen födde jag en son. Till alla er som kämpar så vill jag berätta min historia för er som kanske kan ge er lite hopp även om livet känns värdelöst när man får missfall på missfall. Jag fick ett missfall år 2011 ofosterlig graviditet sen år 2012 fick jag ett missfall då embryot dog i v 6 och samma år fick jag ett missfall till i v 8 trots fina hjärtslag i v 6 och 2013 dec födde jag en fullt frisk son kan även berätta att jag är gravid igen med förhoppningsvis vårt andra barn om allt vill sig väl. Man lever i oro varje gång man får ett plus på stickan då man har den historien som man har bakom sig. Ge inte upp kämpa vidare även om det ser mörkt ut för det kan inte alltid gå dåligt turen måste vända någon gång. Kram till alla er som kämpar där ute.
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Tack och lycka till själv <3
  4. 2
    Tack och lycka till själv <3
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar