Någon från Örebro här?
Januaribarn 2015
  1. Medlem sedan
    Sep 2014
    #1

    Någon från Örebro här?

    Hej! Tänkte bara höra om det är någon annan från Örebro här? Jag är nyinflyttad och det skulle vara kul att höra av någon som också bor här omkring och väntar bebis
  2. 1
    Någon från Örebro här? Hej! Tänkte bara höra om det är någon annan från Örebro här? Jag är nyinflyttad och det skulle vara kul att höra av någon som också bor här omkring och väntar bebis
  3. Medlem sedan
    Aug 2014
    #2
    Jag bor i örebro och är i vecka 20 nu
  4. 2
    Jag bor i örebro och är i vecka 20 nu
  5. Medlem sedan
    Apr 2014
    #3
    Hej! Jag bor i Örebro, min bebis ska dock komma redan inom tre veckor!
  6. 3
    Hej! Jag bor i Örebro, min bebis ska dock komma redan inom tre veckor!
  7. Medlem sedan
    May 2010
    #4
    Jag bor i Örebro, Hovsta och ska ha nr 2 i juni 2015 om krabatenhåller tiden. Men tror chansen är stor det blir i maj redan.
  8. 4
    Jag bor i Örebro, Hovsta och ska ha nr 2 i juni 2015 om krabatenhåller tiden. Men tror chansen är stor det blir i maj redan.
  9. Medlem sedan
    Dec 2014
    #5
    Hej!

    Jag bor i Örebro och väntar första barnet på nyårsdagen. Misstänker att det kan komma att vara trevligt med lite nya mammakontakter i stan

    Mvh
    Maria
  10. 5
    Hej!

    Jag bor i Örebro och väntar första barnet på nyårsdagen. Misstänker att det kan komma att vara trevligt med lite nya mammakontakter i stan

    Mvh
    Maria
  11. Medlem sedan
    Sep 2014
    #6
    Hej! Och ursäkta för dålig aktivitet, startade tråden när jag först blev medlem och sen föll allt tyvärr i glömska...! Men hoppas allt är bra med er, det verkar som att någon/några av er redan har fått (eller väldigt snart ska få) era barn? Grattis i så fall! Själv är jag beräknad (första barnet) till den 21 januari och går redan och väntar otåligt... Jag bor i stan, och kommer faktiskt härifrån från början men har varit ute på vift under ganska många år. Skulle också uppskatta lite mammakontakter häromkring!
  12. 6
    Hej! Och ursäkta för dålig aktivitet, startade tråden när jag först blev medlem och sen föll allt tyvärr i glömska...! Men hoppas allt är bra med er, det verkar som att någon/några av er redan har fått (eller väldigt snart ska få) era barn? Grattis i så fall! Själv är jag beräknad (första barnet) till den 21 januari och går redan och väntar otåligt... Jag bor i stan, och kommer faktiskt härifrån från början men har varit ute på vift under ganska många år. Skulle också uppskatta lite mammakontakter häromkring!
  13. Medlem sedan
    Dec 2014
    #7
    Hej! Nu var det längesen vi örebroare var aktiva i tråden Min bebis har kommit och vi börjar få lite rutin på saker Man kanske skulle försöka få till en träff om ni också börjar känna er rastlösa hemma?

    mvh Maria och ännu namnlös bebis...
  14. 7
    Hej! Nu var det längesen vi örebroare var aktiva i tråden Min bebis har kommit och vi börjar få lite rutin på saker Man kanske skulle försöka få till en träff om ni också börjar känna er rastlösa hemma?

    mvh Maria och ännu namnlös bebis...
  15. Medlem sedan
    May 2010
    #8

    Träff

    Hur har det gått för er? Blev det någon träff. Jag är hemma i väntan på bebisen och träffad gärna med eller utan äldre dottern på 4 år.


    QUOTE=Mia1982;11595507]Hej! Nu var det längesen vi örebroare var aktiva i tråden Min bebis har kommit och vi börjar få lite rutin på saker Man kanske skulle försöka få till en träff om ni också börjar känna er rastlösa hemma?

    mvh Maria och ännu namnlös bebis... [/QUOTE]
  16. 8
    Träff Hur har det gått för er? Blev det någon träff. Jag är hemma i väntan på bebisen och träffad gärna med eller utan äldre dottern på 4 år.


    QUOTE=Mia1982;11595507]Hej! Nu var det längesen vi örebroare var aktiva i tråden Min bebis har kommit och vi börjar få lite rutin på saker Man kanske skulle försöka få till en träff om ni också börjar känna er rastlösa hemma?

    mvh Maria och ännu namnlös bebis... [/QUOTE]
  17. Medlem sedan
    Apr 2014
    #9
    Vad tror ni om att ses på Waynes på stortorget nån dag? Där får ju några vagnar plats och fika finns.

    Mitt förslag är fredag 20 mars kl 14. Vad tror ni om det?
  18. 9
    Vad tror ni om att ses på Waynes på stortorget nån dag? Där får ju några vagnar plats och fika finns.

    Mitt förslag är fredag 20 mars kl 14. Vad tror ni om det?
  19. Medlem sedan
    May 2010
    #10
    Funkar bra för mig. Inte varit där så lite osäker på vart det är men det löser sig... Så stort är ju inte Stortorget 😀





    Citat Ursprungligen postat av flädermos Visa inlägg
    Vad tror ni om att ses på Waynes på stortorget nån dag? Där får ju några vagnar plats och fika finns.

    Mitt förslag är fredag 20 mars kl 14. Vad tror ni om det?
  20. 10
    Funkar bra för mig. Inte varit där så lite osäker på vart det är men det löser sig... Så stort är ju inte Stortorget 😀





    Citat Ursprungligen postat av flädermos Visa inlägg
    Vad tror ni om att ses på Waynes på stortorget nån dag? Där får ju några vagnar plats och fika finns.

    Mitt förslag är fredag 20 mars kl 14. Vad tror ni om det?
  21. Medlem sedan
    Dec 2014
    #11
    Hej! Det borde funka även för mig! Jag har en sån där ständigt ätande bebis som jag varit bara hemma med, så det blir spännande med en utflykt
    använder ni nåt annat kommunikationsmedel typ Facebook, mobil etc så det är lättare att nås än att logga in här?
    mvh Maria
  22. 11
    Hej! Det borde funka även för mig! Jag har en sån där ständigt ätande bebis som jag varit bara hemma med, så det blir spännande med en utflykt
    använder ni nåt annat kommunikationsmedel typ Facebook, mobil etc så det är lättare att nås än att logga in här?
    mvh Maria
  23. Medlem sedan
    May 2010
    #12
    Ni kan hitta mig på Facebook under Helena Andersen, har en bild på maken o brorsan samt en liten på dottern med en ellas kitchen fruktis i munnen 😃



    Citat Ursprungligen postat av Mia1982 Visa inlägg
    Hej! Det borde funka även för mig! Jag har en sån där ständigt ätande bebis som jag varit bara hemma med, så det blir spännande med en utflykt
    använder ni nåt annat kommunikationsmedel typ Facebook, mobil etc så det är lättare att nås än att logga in här?
    mvh Maria
  24. 12
    Ni kan hitta mig på Facebook under Helena Andersen, har en bild på maken o brorsan samt en liten på dottern med en ellas kitchen fruktis i munnen 😃



    Citat Ursprungligen postat av Mia1982 Visa inlägg
    Hej! Det borde funka även för mig! Jag har en sån där ständigt ätande bebis som jag varit bara hemma med, så det blir spännande med en utflykt
    använder ni nåt annat kommunikationsmedel typ Facebook, mobil etc så det är lättare att nås än att logga in här?
    mvh Maria
  25. Medlem sedan
    Dec 2014
    #13
    Helena, jag har skrivit till dig på fb(som jag kollar mkt oftare än detta ) men kunde ej lägga till dig som vän, jag var väl inte kompis med ipaden
  26. 13
    Helena, jag har skrivit till dig på fb(som jag kollar mkt oftare än detta ) men kunde ej lägga till dig som vän, jag var väl inte kompis med ipaden
  27. Medlem sedan
    Apr 2014
    #14
    Jag gjorde ett evenemang på Facebook!

    Joina där alla som vill, även om ni inte kan komma på fikat så hittar vi ju iaf varandra!

    https://www.facebook.com/events/416859948490052/
  28. 14
    Jag gjorde ett evenemang på Facebook!

    Joina där alla som vill, även om ni inte kan komma på fikat så hittar vi ju iaf varandra!

    https://www.facebook.com/events/416859948490052/
  29. Medlem sedan
    May 2010
    #15
    Jag har inte fått något meddelande på FB =( Hittar inte eventet heller. Är det fortfarande imorgon kl. 14? p Waynes?
  30. 15
    Jag har inte fått något meddelande på FB =( Hittar inte eventet heller. Är det fortfarande imorgon kl. 14? p Waynes?
  31. Medlem sedan
    May 2010
    #16
    Jo nu gick länken igenom! Så jag kommer imorgon. Hoppas på fler. Kan inte lägga till vän på FB och vet inte varför men det får lösas senare =)
    Ses imorgon hoppas jag
  32. 16
    Jo nu gick länken igenom! Så jag kommer imorgon. Hoppas på fler. Kan inte lägga till vän på FB och vet inte varför men det får lösas senare =)
    Ses imorgon hoppas jag
  33. Medlem sedan
    Dec 2014
    #17
    Citat Ursprungligen postat av HeLenAoMagnus Visa inlägg
    Jo nu gick länken igenom! Så jag kommer imorgon. Hoppas på fler. Kan inte lägga till vän på FB och vet inte varför men det får lösas senare =)
    Ses imorgon hoppas jag
    Nej Facebook verkar fungera dåligt, förstår inte varför! Vi kommer om inget oförutsett händer, jag skriver här då! Jag är 175 lång, mellanblond och vi har en lila/vinröd briovagn!
  34. 17
    Citat Ursprungligen postat av HeLenAoMagnus Visa inlägg
    Jo nu gick länken igenom! Så jag kommer imorgon. Hoppas på fler. Kan inte lägga till vän på FB och vet inte varför men det får lösas senare =)
    Ses imorgon hoppas jag
    Nej Facebook verkar fungera dåligt, förstår inte varför! Vi kommer om inget oförutsett händer, jag skriver här då! Jag är 175 lång, mellanblond och vi har en lila/vinröd briovagn!
  35. Medlem sedan
    May 2010
    #18

    Super

    Vad kul! Jag är 180cm och ljusbrunt hår. Kommer troligen ha en vit vindjacka då det är enda som mår runt gravidmagen. Ses imorgon!
  36. 18
    Super Vad kul! Jag är 180cm och ljusbrunt hår. Kommer troligen ha en vit vindjacka då det är enda som mår runt gravidmagen. Ses imorgon!
  37. Medlem sedan
    Sep 2014
    #19
    Hej! Hoppas ni hade det trevligt förra fredagen, vår lilla dotter blev tyvärr förkyld i två omgångar så jag har inte varit inne här på ett tag... Men nu mår vi alla bra och jag tänkte därför höra om ni planerar någon mer träff framöver? Hänger gärna på då 😊
  38. 19
    Hej! Hoppas ni hade det trevligt förra fredagen, vår lilla dotter blev tyvärr förkyld i två omgångar så jag har inte varit inne här på ett tag... Men nu mår vi alla bra och jag tänkte därför höra om ni planerar någon mer träff framöver? Hänger gärna på då 😊
  39. Medlem sedan
    Sep 2014
    #20
    Jag heter förresten Catarina C Enlund på FB, ifall det redan finns ett nytt evenemang där 😊
  40. 20
    Jag heter förresten Catarina C Enlund på FB, ifall det redan finns ett nytt evenemang där 😊
Sidan 1 av 2 12 SistaSista
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar