Sonens klasskassa
Skolbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2011
    #1

    Sonens klasskassa

    Hej, i sonens klass ska det nu sparas ihop till en klassresa i 9:an och jag undrar om någon har provat att sälja armbanden via Hand för hand, handforhand.se? Det verkar ju onekligen både bra och enkelt.

    Eller har ni något bättre förslag? Gärna så bra förtjänst och så lite arbete som möjligt!
  2. 1
    Sonens klasskassa Hej, i sonens klass ska det nu sparas ihop till en klassresa i 9:an och jag undrar om någon har provat att sälja armbanden via Hand för hand, handforhand.se? Det verkar ju onekligen både bra och enkelt.

    Eller har ni något bättre förslag? Gärna så bra förtjänst och så lite arbete som möjligt!
  3. Anonym
    #2
    Båda döttrarnas klass har sålt new body, korv, olivolja. Det som gick böst var new body samt olivolja.
    Har inte hört talas om Hand för hand så om dem har jag ingen aning.
  4. 2
    Båda döttrarnas klass har sålt new body, korv, olivolja. Det som gick böst var new body samt olivolja.
    Har inte hört talas om Hand för hand så om dem har jag ingen aning.
  5. Medlem sedan
    Jul 2011
    #3
    Hej och tack för tipset! Jag ska kolla new body!
  6. 3
    Hej och tack för tipset! Jag ska kolla new body!
  7. Medlem sedan
    Feb 2000
    #4
    Hand för hand känner jag inte igen.

    Sonen har sålt Newbody och kakor, Newbody gav mer förtjänst.
    Dottern har sålt kakor, haft disco för yngre barn på skolan, samlat pant och sålt Restaurangchchansen http://restaurangchansen.se
    Den sista gav bra förjänst.
  8. 4
    Hand för hand känner jag inte igen.

    Sonen har sålt Newbody och kakor, Newbody gav mer förtjänst.
    Dottern har sålt kakor, haft disco för yngre barn på skolan, samlat pant och sålt Restaurangchchansen http://restaurangchansen.se
    Den sista gav bra förjänst.
  9. Medlem sedan
    Jul 2011
    #5
    Newbody verkar ju väldigt populärt men jag tror vi ska satsa på Hand för hand då det är mindre jobb, för man slipper själva leveransen, samtidigt som en del går till en hjälporganisation, bra tycker jag!

    Jag återkommer med resultatet när vi sålt färdigt!
  10. 5
    Newbody verkar ju väldigt populärt men jag tror vi ska satsa på Hand för hand då det är mindre jobb, för man slipper själva leveransen, samtidigt som en del går till en hjälporganisation, bra tycker jag!

    Jag återkommer med resultatet när vi sålt färdigt!
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar