inte långt kvar nu! !!!
Novemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Dec 2013
    #1

    inte långt kvar nu! !!!

    Men var är alla? Det var inte mycket hålligång i den här gruppen :-) jag är i v 33 nu
  2. 1
    inte långt kvar nu! !!! Men var är alla? Det var inte mycket hålligång i den här gruppen :-) jag är i v 33 nu
  3. Medlem sedan
    Jul 2014
    #2
    Jag har precis gått in i v 33 (32+1 idag) och tiden bara springer iväg! Har denna veckan och tre veckor till kvar på jobb.. Känns konstigt! Första barnet för mig så går hellre lite tidigare än för sent.. Hur tänker ni andra med jobb? Hur långt innan går ni?
  4. 2
    Jag har precis gått in i v 33 (32+1 idag) och tiden bara springer iväg! Har denna veckan och tre veckor till kvar på jobb.. Känns konstigt! Första barnet för mig så går hellre lite tidigare än för sent.. Hur tänker ni andra med jobb? Hur långt innan går ni?
  5. Medlem sedan
    Nov 2013
    #3
    32 +2 idag, jag hade tänkt jobba till 2 v före bf. Dvs om kroppen tillåter.
  6. 3
    32 +2 idag, jag hade tänkt jobba till 2 v före bf. Dvs om kroppen tillåter.
  7. Medlem sedan
    Jul 2014
    #4
    32+3 idag! Det blir fyra veckor innan bf för mig. Försöker dock få graviditetspenning för de första två veckorna. Känner att jag hellre går "för tidigt" än för sent, nu när det är första barnet och allt och inte vet vad man ska förvänta sig riktigt
  8. 4
    32+3 idag! Det blir fyra veckor innan bf för mig. Försöker dock få graviditetspenning för de första två veckorna. Känner att jag hellre går "för tidigt" än för sent, nu när det är första barnet och allt och inte vet vad man ska förvänta sig riktigt
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar