Gravid igen
Missfall
  1. Medlem sedan
    Jan 2011
    #1

    Gravid igen

    Förra gången fick jag MF i v6 och nu har jag precis plussat igen. Innerst inne är jag så otroligt glad och förväntansfull men det går inte riktigt att låta de känslorna komma fram helt. Är så rädd för att det inte ska gå vägen och jag vet liksom inte vad jag skulle ta mig till om det blev så. Vad ska jag göra för att inte oroa ihjäl mig?
  2. 1
    Gravid igen Förra gången fick jag MF i v6 och nu har jag precis plussat igen. Innerst inne är jag så otroligt glad och förväntansfull men det går inte riktigt att låta de känslorna komma fram helt. Är så rädd för att det inte ska gå vägen och jag vet liksom inte vad jag skulle ta mig till om det blev så. Vad ska jag göra för att inte oroa ihjäl mig?
  3. Medlem sedan
    Mar 2008
    #2
    Inte lätt Men att oroa sig gör ingen skillnad, försök känn glädje och förväntan istället (oavsett hur länge graviditeten varar och den här gången hoppas jag verkligen att det går hela vägen) så försök släpp oron och tänk på att bebisen mår bättre i en glad och lugn kropp.
    Kommer säkert att få äta upp detta inlägget när jag själv sitter med samma oro (snart hoppas jag) Kraaaam
  4. 2
    Inte lätt Men att oroa sig gör ingen skillnad, försök känn glädje och förväntan istället (oavsett hur länge graviditeten varar och den här gången hoppas jag verkligen att det går hela vägen) så försök släpp oron och tänk på att bebisen mår bättre i en glad och lugn kropp.
    Kommer säkert att få äta upp detta inlägget när jag själv sitter med samma oro (snart hoppas jag) Kraaaam
  5. Anonym
    #3
    Nyfiken, hur har det gått för dig?
  6. 3
    Nyfiken, hur har det gått för dig?
  7. Medlem sedan
    Jan 2011
    #4

    Gravid igen

    Sitter nu i soffan med lilla Stella (fem månader) sovandes i famnen <3 Allt har gått jättebra!
  8. 4
    Gravid igen Sitter nu i soffan med lilla Stella (fem månader) sovandes i famnen <3 Allt har gått jättebra!
  9. Anonym
    #5
    💕
  10. 5
    💕
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar