Värme
Resesnack
  1. Nybörjarglobtrotter
    #1

    Värme

    Vart ska man åka om man vill ha det varmt och skönt och kunna bada i början av mars? Inga resor långt bort som Thailand utan kanske 3-5 timmars flyg från Arlanda.
  2. 1
    Värme Vart ska man åka om man vill ha det varmt och skönt och kunna bada i början av mars? Inga resor långt bort som Thailand utan kanske 3-5 timmars flyg från Arlanda.
  3. Medlem sedan
    Sep 2003
    #2
    Egypten och Kanarieöarna är väl ganska varma i mars. Ev kanske Cypern eller södra Turkiet. Gå in på en resebyrå och fråga.
    PS
    Har varit på Rhodos i början av maj och det var inte speciellt varmt.
  4. 2
    Egypten och Kanarieöarna är väl ganska varma i mars. Ev kanske Cypern eller södra Turkiet. Gå in på en resebyrå och fråga.
    PS
    Har varit på Rhodos i början av maj och det var inte speciellt varmt.
  5. Medlem sedan
    Jun 2004
    #3
    Dubai eller Abu Dhabi
  6. 3
    Dubai eller Abu Dhabi
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Om du vill vara säker på värme och sköna badtemperaturer, behöver du nog bege dig utanför Europa om du ska resa i början av mars. Egypten och någon Kanarieö kan funka, men det finns ingen garanti för att det är varmt på riktigt (och kvällar/nätter är nog kalla).
  8. 4
    Om du vill vara säker på värme och sköna badtemperaturer, behöver du nog bege dig utanför Europa om du ska resa i början av mars. Egypten och någon Kanarieö kan funka, men det finns ingen garanti för att det är varmt på riktigt (och kvällar/nätter är nog kalla).
  9. Medlem sedan
    May 2011
    #5
    Jag var på kanarieöarna förra året i februrari. Helt OK värmemässigt, jag frös lite med shorts och linne vissa dagar och på kvällen var kofta måste, badade heller inte i varken pool eller hav, men då fryser jag extremt lätt. Så mars borde fungera fast det beror på vilket värmekrav du har.
  10. 5
    Jag var på kanarieöarna förra året i februrari. Helt OK värmemässigt, jag frös lite med shorts och linne vissa dagar och på kvällen var kofta måste, badade heller inte i varken pool eller hav, men då fryser jag extremt lätt. Så mars borde fungera fast det beror på vilket värmekrav du har.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar