en kille som hickar mycket i min mage
Februaribarn 2015
  1. Medlem sedan
    Jun 2014
    #1

    en kille som hickar mycket i min mage

    Jag tycker det är lite tyst här inne. lite tråkigt. Jag blir bara större och större, har fått karpaltullen syndrom och bäckenbottens uppluckring men men det gäller ju bara i 9 månader :-) Vi håller på att diskutera tilltals namn på prinsen i min mage. Vilket tycker ni bäst om? Emil eller Emanuel?
  2. 1
    en kille som hickar mycket i min mage Jag tycker det är lite tyst här inne. lite tråkigt. Jag blir bara större och större, har fått karpaltullen syndrom och bäckenbottens uppluckring men men det gäller ju bara i 9 månader :-) Vi håller på att diskutera tilltals namn på prinsen i min mage. Vilket tycker ni bäst om? Emil eller Emanuel?
  3. Medlem sedan
    Jul 2009
    #2
    Det händer inte mycket här nej.
    Själv sjukskriven pga foglossning, så här går det lugnt till och växer här med. En liten tjej som "sprallar" rundor här inne. <3 Ebba-bus kallar vi henne just nu, får se vad det blir när hon kommer ut.

    Emil är ju min personliga favorit!
  4. 2
    Det händer inte mycket här nej.
    Själv sjukskriven pga foglossning, så här går det lugnt till och växer här med. En liten tjej som "sprallar" rundor här inne. <3 Ebba-bus kallar vi henne just nu, får se vad det blir när hon kommer ut.

    Emil är ju min personliga favorit!
  5. Medlem sedan
    Jun 2014
    #3
    Grattis,
    När jag var gravid med mina tjejer så var det mycket mer prat här inne.
    Jag är också sjukskriven fram till BF.
  6. 3
    Grattis,
    När jag var gravid med mina tjejer så var det mycket mer prat här inne.
    Jag är också sjukskriven fram till BF.
  7. Medlem sedan
    Jul 2009
    #4
    Tack!
    Samma här, sonen är född Mars 2010 och då var vi flera som skrev, jättekul var det.
    Se om du och jag kan "få igång" det här?
  8. 4
    Tack!
    Samma här, sonen är född Mars 2010 och då var vi flera som skrev, jättekul var det.
    Se om du och jag kan "få igång" det här?
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar