Fortfarande inte mycket aktivitet. .
Decemberbarn 2014
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Fortfarande inte mycket aktivitet. .

    Men det kanske ändrar sig nu när vi kommer allt närmare den stora dagen...?

    Själv har jag blivit beviljad graviditetspenning och har just jobbat min sista dag innan en lång och härlig ledighet. ☺
    Känns riktigt skönt och hoppas få gjort massor innan bebisen kommer.
    Samtidigt känns det skrämmande nära nu. (För en som fortfarande inte riktigt fattat att det här händer...)
  2. 1
    Fortfarande inte mycket aktivitet. . Men det kanske ändrar sig nu när vi kommer allt närmare den stora dagen...?

    Själv har jag blivit beviljad graviditetspenning och har just jobbat min sista dag innan en lång och härlig ledighet. ☺
    Känns riktigt skönt och hoppas få gjort massor innan bebisen kommer.
    Samtidigt känns det skrämmande nära nu. (För en som fortfarande inte riktigt fattat att det här händer...)
  3. Medlem sedan
    Oct 2014
    #2
    Alla har fullt upp att försöka förstå kanske
    Jag kan knappt förstå det själv. men har ju ändå bebisen i magen och kan känna den varje dag. Men omgivningen har nog ännu svårare att förstå, mest nog för att jag är en tjej som aldrig skulle bli gravid Aldrig velat eller trott att det vore skoj. Men jösses va ja uppskattar det nu
    Totalt ändrat inställning! Som tur är med BF 18 december
  4. 2
    Alla har fullt upp att försöka förstå kanske
    Jag kan knappt förstå det själv. men har ju ändå bebisen i magen och kan känna den varje dag. Men omgivningen har nog ännu svårare att förstå, mest nog för att jag är en tjej som aldrig skulle bli gravid Aldrig velat eller trott att det vore skoj. Men jösses va ja uppskattar det nu
    Totalt ändrat inställning! Som tur är med BF 18 december
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar