Så less på illamåendet...
Majbarn 2015
  1. Medlem sedan
    Dec 2009
    #1

    Så less på illamåendet...

    Åh, vad jag hoppas att jag även den här graviditeten kommer att sluta må dåligt och vara så här trött efter första trimestern. Jag är så less på att illamåendet och tröttheten ständigt stör min koncentration och mitt fokus från jobb, familj och hushållsarbete. Jag ligger efter i allt och känner hur stressen inom mig växer.
    Snälla energi kom tillbaka, jag behöver dig för att palla den här hösten.

    Hur mår och gör ni andra?
  2. 1
    Så less på illamåendet... Åh, vad jag hoppas att jag även den här graviditeten kommer att sluta må dåligt och vara så här trött efter första trimestern. Jag är så less på att illamåendet och tröttheten ständigt stör min koncentration och mitt fokus från jobb, familj och hushållsarbete. Jag ligger efter i allt och känner hur stressen inom mig växer.
    Snälla energi kom tillbaka, jag behöver dig för att palla den här hösten.

    Hur mår och gör ni andra?
  3. Medlem sedan
    Dec 2007
    #2
    Jag mådde dåligt på kvällarna för ett tag sedan. Det har nästan försvunnit nu som tur är
    Hoppas du slipper ditt snart!!!! Man blir så less på det och det går ju ut över allt
  4. 2
    Jag mådde dåligt på kvällarna för ett tag sedan. Det har nästan försvunnit nu som tur är
    Hoppas du slipper ditt snart!!!! Man blir så less på det och det går ju ut över allt
  5. Medlem sedan
    Jul 2012
    #3
    Känner igen det där, mådde illa med grabben men inte med dottern och hoppas att jag slipper illamåendet.
  6. 3
    Känner igen det där, mådde illa med grabben men inte med dottern och hoppas att jag slipper illamåendet.
  7. Medlem sedan
    Dec 2006
    #4
    Jag är i v. 14 och har den 17/11 varit sjukskriven i 2 månader för illamående och kräkningar. Jag känner precis som du. Låt oss må bra snart!!
    Jag måste äta HELA tiden och bara fel mat (äter lchf egentligen) bara för att må en gnutta bättre en liten stund innan det är dags att pusta sig igenom nästa illamående-våg.
    Vilken vecka är du i TS?
    Kram till oss! ��
  8. 4
    Jag är i v. 14 och har den 17/11 varit sjukskriven i 2 månader för illamående och kräkningar. Jag känner precis som du. Låt oss må bra snart!!
    Jag måste äta HELA tiden och bara fel mat (äter lchf egentligen) bara för att må en gnutta bättre en liten stund innan det är dags att pusta sig igenom nästa illamående-våg.
    Vilken vecka är du i TS?
    Kram till oss! ��
  9. Medlem sedan
    Oct 2014
    #5
    Ja usch! Jag mår också illa hela tiden och det är ett helvete på jobbet att försöka verka normal och få något gjort. Jag hoppas verkligen att det går över snart!
  10. 5
    Ja usch! Jag mår också illa hela tiden och det är ett helvete på jobbet att försöka verka normal och få något gjort. Jag hoppas verkligen att det går över snart!
  11. Medlem sedan
    Dec 2009
    #6
    Stackare, du har det värre än mig. Hoppas vi får må bra snart.

    Jag är 12+0 idag.

    Kram tillbaka!
  12. 6
    Stackare, du har det värre än mig. Hoppas vi får må bra snart.

    Jag är 12+0 idag.

    Kram tillbaka!
  13. Medlem sedan
    May 2011
    #7
    Har ox mått skit i flera veckor nu!! Har såå dåligt samvete för att att jag inte ens orkar leka med min son . Mår illa hela dagarna. Jag fick dock tipset av min BM att äta ingefärskapslar och B6 vitamin och jag tycker nog att det hjälper lite . Sen äter jag postafen sen nån vecka oxå men jag vet inte om jag tycker att det gör nån skillnad.
  14. 7
    Har ox mått skit i flera veckor nu!! Har såå dåligt samvete för att att jag inte ens orkar leka med min son . Mår illa hela dagarna. Jag fick dock tipset av min BM att äta ingefärskapslar och B6 vitamin och jag tycker nog att det hjälper lite . Sen äter jag postafen sen nån vecka oxå men jag vet inte om jag tycker att det gör nån skillnad.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar